پرداخت تسهیلات بلاعوض به سیل زدگان گیلانی

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۱:۴۲
کد خبر: ۸۰۱۸۲۰
پرداخت تسهیلات بلاعوض به سیل زدگان گیلانی
روستائیان تالشی و رودسری خسارت دیده از سیل ، تسهیلات بلاعوض دریافت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان تالش گفت: به روستائیانی که مهر امسال بر اثر جاری شدن سیلاب در حریم رودخانه‌ها به خانه‌ها و لوازم منزلشان خسارت وارد شد،  ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌شود.

علی اوسط اکبری مقدم با اشاره به اختصاص ۹۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال اعتبار به بنیاد مسکن گیلان افزود: ۵۰ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض خرید اثاثیه منزل و ۴۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیز کمک هزینه خرید زمین است.

وی با بیان اینکه تسهیلات بلاعوض ۲۰ میلیون ریالی به ۲ هزار و ۵۲۸ نفر در گیلان در حال پرداخت است گفت: تسهیلات بلاعوض ۱۰۰ میلیون ریالی خرید زمین نیز بزودی به ۴۲۸ نفر پرداخت می‌شود.

یحیی مهدوی فرماندار تالش هم گفت: برای اجرای ۳۸ پروژه عمرانی ۸۵ میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان اختصاص یافت.

محمود شکری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی هم از واگذاری زمین به ۵۰ خانوار در 2 روستای تنگاب و خرجگیل که خانه هایشان در معرض رانش زمین قرار دارد خبر داد.

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در نشست بررسی مشکلات حوزه بنیاد مسکن این شهرستان نیز از پرداخت ۱۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان این شهرستان خبر داد.

علی وارسته گفت: این مقدار تسهیلات بلاعوض به ۶۵۶ خانوار سیل زده شهرستان رودسر پرداخت شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز