آغاز پذیرش دانشجو در آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۱۶:۱۴
کد خبر: ۸۰۱۸۵۶
آغاز پذیرش دانشجو در آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت
رییس آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت گفت: پذیرش دانشجو در آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت در نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97 از روز دوشنبه اول بهمن آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ ابراهیم باوفا اظها کرد: آموزشکده فنی وحرفه ای سما واحد رشت در مهرماه 1380 با مجوز سازمان سما و زیر نظر معاونت سما واحد رشت با جذب 305 دانشجو درسه رشته حسابداری، کامپیوترو صنایع شیمیایی تأسیس شد.

رییس آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت افزود:  اکنون پس از گذشت 17 سال آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت  با 1049  نفر دانشجو در رشته های الکتروتکنیک، الکترونیک، ساختمان، کامپیوتر، حسابداری، صنایع شیمیایی، گرافیگ، معماری، تربیت بدنی، تاسیسات، ساختمان، صنایع فلزی، ساخت و تولید، نقشه برداری،  مکانیک خودرو کاردانی فنی ربات و کاردانی فنی تعمیر و نگهداری ماشین های الکتریکی مشغول به فعالیت می¬باشد.

با وفا با بیان اینکه 60 درصد آموزش های شاخه فنی و حرفه ای بصورت کارگاهی و آزمایشگاهی و مابقی بصورت نظری می باشد گفت: آموزش های کاربردی دانشجویان در آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت در تعداد23 کارگاه و آزمایشگاه انجام می گیرد.

وی ادامه داد:  دانش آموختگان آموزشکده فنی و حرفه ای سماواحد رشت علاوه بر داشتن توانایی علمی، از مهارت های عملی و کاربردی لازم نیز برخوردارند و اکثراً در زمینه های مربوط به رشته تحصیلی خود جذب بازار کار می شوند.

رییس آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت با اشاره به اینکه طول دوره تحصیل 2 سال و دانشجویان تابع مقررات دانشگاه آزاد اسلامی  هستند اظهار کرد: مدرک تحصیلی دانش آموختگان این آموزشکده صادره از دانشگاه آزاد اسلامی و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و برای ادامه تحصیل در داخل و خارج از کشور معتبر می باشد.

با وفا افزود: آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت دانشجویان خود را بدون آزمون و از بین فارغ التحصیلان دوره متوسطه نظام جدید(شاخه نظری - فنی و حرفه¬ای -کاردانش) یا دوره‌ی چهار ساله نظام قدیم (دبیرستان و هنرستان) در دو مرحله مهر و بهمن انتخاب می‌نماید.

وی با بیان اینکه پذیرش دانشجو در آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت از روز دوشنبه اول بهمن آغاز می شود ادامه داد: ثبت نام تا روز شنبه 13 بهمن ماه  ادامه دارد و دوطلبان  با مراجعه به سامانه مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی  به نشانی www.azmoon.org  ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

رییس آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت تصریح کرد: ثبت نام در این آموزشکده بدون نیاز به مدرک پیش دانشگاهی و فقط با داشتن دیپلم در هر رشته ای مقدور است.

با وفا افزود: علاقمندان به ادامه تحصیل در  رشته های فنی و حرفه ای در آموشکده سما واحد رشت می توانند همه روزه از ساعت 8 صبح الی 16 عصر به آدرس رشت، میدان گلسار، بعد از اداره تعاون، رفاه، کار و امور اجتماعی مراجعه یا با شماره 33119259 و 33119260  داخلی 130 و شماره همراه 09111374802 جهت مشاوره تماس داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز