جزئیات کامل دستگیری سارق مسلح در رشت

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۰۵:۲۸
کد خبر: ۸۰۲۰۱۸
جزئیات کامل دستگیری سارق مسلح در رشت
فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق مسلح در رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سردار" محمد رضا اسحاقی "با اعلام این خبر گفت: صبح امروز ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی رشت در حین انجام وظیفه به یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف خودرو را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه راننده به دستور پلیس توجه نکرده و اقدام به فرار می‌کند افزود: ماموران حین تعقیب و گریز برای متوقف کردن خودرو اقدام به شلیک هوایی کردند.

سردار اسحاقی با اشاره به اینکه ماموران موفق شدند خودرو را در یکی از قسمت‌های شهر رشت متوقف کنند ادامه داد: با توجه به غیر بومی بودن متهم و عدم آشنایی به شهر رشت خودرو را رها و وارد یکی از ساختمان‌های نیمه کار شهر شد.

اسحاقی با بیان اینکه متهم در ساختمان محبوس و با اسلحه که در اختیار داشت تظاهر به خودکشی کرد تصریح کرد: به دلیل حساسیت موضوع کلیه عوامل انتظامی و امدادی در محل حاضر و با انجام اقدامات ایجابی و قانع کننده٬ متهم را بدون هیج گونه خسارت جانی و مالی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان درخاتمه با اشاره یه این که با بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردید متهم دارای سوابقی از قبیل سرقت مسلحانه و مصرف مواد مخدر از نوع شیشه بوده افزود: از متهم دو قبضه تپانچه و 3 عدد فشنگ جنگی کشف شد.

 

نظر شما