آیت الله فلاحتی در شورای اداری رودسر:

اداره ها با مردم رفتار اخلاق مدارانه داشته باشند/ ایجاد اشتغال مطالبه مردم از مسئولان است/ اتاق اندیشه ورز در راستای تعالی اداره ها تشکیل شود

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۳:۴۵
کد خبر: ۸۰۲۲۵۱
اداره ها با مردم رفتار اخلاق مدارانه داشته باشند/ ایجاد اشتغال مطالبه مردم از مسئولان است/ اتاق اندیشه ورز در راستای تعالی اداره ها تشکیل شود
نماینده ولی فقیه در گیلان ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را از مطالبات مردم از مسئولان عنوان کرد و گفت: مدیران به زیرمجموعه های خود توصیه کنند با مردم رفتار کریمانه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان؛ آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد:  رودسر از تاریخ سه هزار ساله برخوردار است و در اکتشاف های به عمل آمده، مردم در دوره قبل از اسلام و حتی حضرت ابراهیم(ع) در این منطقه زندگی می کردند.

وی به شکوفایی منطقه رودسر پس از دوره اسلامی اشاره کرد و افزود: سابقه درخشان رودسر در دوره اسلامی و قبل از اسلام نشان دهنده پایداری و پایمردی مردم این منطقه است.

امام جمعه رودسر با بیان اینکه تقدیم ۷۰۰ شهید، ۲ هزار جانباز و وجود مدافعان حرم نشان می دهد رودسر از ویژگی خاصی در استان برخوردار است، تصریح کرد: خدمت به مردم، خدمت به ارزش های اسلامی است و مسئولان در تمام کارها با همدیگر مشارکت داشته و مددکار باشند.

آیت الله فلاحتی، سیل کاکرود را سخت تر از دیگر مناطق گیلان خواند و بیان کرد: در مجموع سیل ها ۵۰۰ میلیارد تومان به استان خسارت وارد کرده است.

وی بر بازسازی راه روستایی کاکرود تاکید کرد و گفت: مسئولان در اجرای پروژه ها استحکام را مد نظر داشته باشند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه کشاورزان مطالباتی دارند، خاطرنشان کرد: فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی هنوز نهادینه نشده و این امر مشکلاتی را برای کشاورزان ایجاد کرده است.

آیت الله فلاحتی، توجه به نیاز کشاورزان را سبب جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و مهاجرت به شهرها عنوان کرد و یادآور شد: بیکاری یکی از گلایه های مردم از مسئولان است.

وی ادامه داد: مدیران به زیرمجموعه های خود بسپارند با مردم برخورد اخلاق مدارانه داشته باشند و مشکلات را به طور عاقلانه با جامعه در میان بگذارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار آموزش روستائیان در راستای ایجاد اشتغال در منطقه شد و اظهار کرد: استفاده بهینه از آب نیازمند آموزش کشاورزان است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امیدوارم سد رودسر سریع تر به بهره برداری برسد، تصریح کرد: آب سد رودسر در تامین آب مورد نیاز منطقه تاثیرگذار است.

وی، تشکیل اتاق اندیشه ورز در پیشرفت و تعالی اداره ها را مهم دانست و بیان کرد: اگر به اولویت ها توجه کنند بسیاری از رنج های شهرداری ها کاهش پیدا می کند.

امام جمعه رشت با تاکید بر پیگیری خانه عالم توسط فرمانداری رودسر، خاطرنشان کرد: تمام مشکلات اقتصادی جامعه را دولت به تنهایی نمی تواند برطرف کند و خیّران دوست دارند در حل مشکلات مشارکت داشته باشند.

آیت الله فلاحتی به ایجاد مانع برای سرمایه گذاران توسط برخی از افراد تنگ نظر اشاره کرد و یادآور شد: از سرمایه گذارانی که به دنبال ویرانگری نیستند باید استفاده کرد.

نیاز است نگاه مسئولان گیلان نسبت به رودسر تغییر پیدا کند

امام جمعه رودسر نیز در جلسه مذکور گفت: شهرستان رودسر با ظرفیت های مادی و معنوی که دارد بیش از این می تواند پیشرفت داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی بیان کرد: به نظر می رسد نگاه مسئولان استانی نسبت به رودسر باید تغییر پیدا کند و امیدوارم با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان در این شهرستان شاهد رشد بالنده رودسر باشیم.

گردشگری و کشاورزی پایه اقتصادی رودسر

فرماندار رودسر نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: رودسر همجوار با استان مازندران و سومین شهرستان بزرگ گیلان است.

علی وارسته، جمعیت شهرستان رودسر را ۱۴۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: اقتصاد رودسر بر پایه روستایی و گردشگری است.

وی با بیان اینکه وقوع دو سیل در یک سال گذشته در رودسر داشتیم، تصریح کرد: راه کاکرود از طرح های در حال برنامه ریزی است و ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 

photo_2019-01-20_11-49-21 (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز