معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان گیلان :

استفاده از ظرفیت سمن ها در بسیاری از امور مغفول مانده است /شهرستانهای گیلان فاقد مرکز تخصصی مشاوره قبل ازدواج هستند

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۱:۳۵
کد خبر: ۸۰۲۲۶۷
استفاده از ظرفیت سمن ها در بسیاری از امور مغفول مانده است /شهرستانهای گیلان فاقد مرکز تخصصی مشاوره قبل ازدواج هستند
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه واسپاری امور به مردم و استفاده از ظرفیت سمنها در بسیاری از امور مغفول مانده است، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که از فکر خلاقانه و نبوغ جوانان استفاده کنیم زیرا هرچه کارهای بیشتری به جوانان سپرده شود علاوه بر اینکه مسئولیت پذیری آنها افزایش می یابد، تجربه مدیریتی نیز پیدا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون سن جوانی ۱۵ تا ۲۹ سال در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: از سال ۹۸ باتوجه به تغییر بافت جمعیتی سنین ۱۸ تا ۳۵ سال جوان محسوب می‌شوند.

اسماعیلی با بیان اینکه مسوولیت برگزاری کلاسهای مشاوره و کارگاههای آموزشی پیش از ازدواج برعهده وزارت ورزش و جوانان گذاشته شده است، اظهار کرد: با همراهی سازمان بهزیستی این دوره‌ها برگزار میشود.

وی با اشاره به حضور چهل مربی در دوره تربیت مربی آموزش پیش از ازدواج اظهار کرد: هم اکنون شش مرکز تخصصی مشاوره ازدواج در استان گیلان مشغول کار هستند که البته همه آنها در شهر رشت مستقر هستند.

اسماعیلی از برگزاری رایگان کلاسهای مشاوره پیش از ازدواج خبرداد و گفت: در صورت اینکه یک فرد به کلاسهای بیشتری نیاز داشته باشد می تواند در کلاسهای دیگری نیز شرکت کند که حق الجلسه آن نود هزار تومان است.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه واسپاری امور به مردم و استفاده از ظرفیت سمنها در بسیاری از امور مغفول مانده است، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که از فکر خلاقانه و نبوغ جوانان استفاده کنیم زیرا هرچه کارهای بیشتری به جوانان سپرده شود علاوه بر اینکه مسئولیت پذیری آنها افزایش می یابد، تجربه مدیریتی نیز پیدا خواهند کرد.

وی با تاکید براینکه فرهنگ مشارکت پذیری سبب کاهش مشکلات می‌شود، اظهار کرد: دبیرخانه کارآفرینان جوان کشور در گیلان تشکیل شده و دوره دوم در هشتم بهمن ماه سال جاری در چمخاله لنگرود برگزار می‌شود.

اسماعیلی از انعقاد تفاهم‌نامه با صندوق کارآفرینی امید جهت پرداخت تسهیلات کارآفرینی خبرداد و افزود: یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان در این حوزه اعتبارات داریم.

وی به آغاز هفته جوان در اردیبهشت ماه سال ۹۸ اشاره و اظهار کرد: ادارات و دستگاههای مختلف جوانان برتر حوزه خود را شناسایی و معرفی کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان گیلان با تاکید بر نقش ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: هم اکنون هزینه ورزش در سبد خانوار چندان بالا نیست و ورزش ابزار خوبی برای کاهش مشکلات است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز