رئیس هیئت اتومبیلرانی گیلان تاکید کرد ؛

مرگ جوان آفرود سوار هیچ گونه ارتباطی با هیئت ندارد

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۹:۴۲
کد خبر: ۸۰۲۶۱۳
مرگ جوان آفرود سوار هیچ گونه ارتباطی با هیئت ندارد
در پی مرگ جوان آفرود سوار در ییلاقات ماسال و شاندرمن، رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان گیلان تأکید کرد که این اتفاق هیچ گونه ارتباطی با هیئت ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ محسن واحدی در گفتگویی گفت: اگرچه از فوت این جوان خیلی متاثر شدم، ولی ما بارها به این گروه‌های خودجوش اعلام کرده‌ایم اولا از اداره کل گردشگری مجوز بگیرند و در ثانی افراد مبتدی را به مناطق صعب العبور نبرند، اما متاسفانه گوش شنوایی نبود.

 وی افزود: این گروه ها بیشتر در قالب طبیعت گردی هستند، در حالی که وظیفه هیئت برگزاری مسابقات است و اینگونه تورها هیچ گونه ارتباطی با ما ندارد.

 واحدی گفت: در خصوص این اتفاق هم تاکنون هیچ چیزی مستندی نشنیدم، همین قدر که چنین اتفاقی رخ داده است مطلع ام.

وی تصریح کرد: وقتی هیئت می‌خواهد مسابقات آفرود برگزار کند، در یک منطقه محصور شده انجام می‌دهد، بیمه مسئولیت مدنی می‌کند، گروه امدادی می‌آورد و تا از ایمنی اطمینان حاصل نکند، مسابقاتی برگزار نمی نماید.

گفتنی است، جمعه گذشته یک گروه آفرود سوار محلی، علی رغم وضعیت ناپایدار جوی، با تعدادی از خودروهای آفرود به جاده ییلاقی در شاندرمن رفته که در این بین یکی از خودروهای آفرود به دلیل برف و یخ زدگی جاده از مسیر منحرف شده و به داخل دره واژگون می گردد و راننده جان خود را از دست میدهد.

 

نظر شما
پرونده ویژه