انهدام باند سرقت احشام در شهرستان رضوانشهر

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۸:۵۴
کد خبر: ۸۰۲۷۹۰
انهدام باند سرقت احشام در شهرستان رضوانشهر
فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری باند 3 نفره سرقت احشام و کشف 5 راس احشام سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سرهنگ "رضا کوهستانی " در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت احشام در یکی از محلات شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، یکی از آنها را در منزلش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به سرقت 5 راس احشام با کمک 2 نفر از همدستانش اعتراف کرد اظهار داشت: ماموران در ادامه این عملیات همدستان متهم را دستگیر و احشام سرقتی تحویل مالباخته شد.

سرهنگ کوهستانی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش احشام سرقتی کشف شده را 50 میلیون ریال اعلام کردند تصریح کرد: متهمان 33، 24 و17 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از شهروندان خواست برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سارقان، ضمن همکاری با پلیس، هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک خودروها و افراد ناشناس خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز