استاندار گیلان در مراسم گشایش نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی؛

مردم پشتوانه تمامی دستاوردهای نظام و انقلاب هستند

۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۱:۱۹
کد خبر: ۸۰۴۴۷۵
مردم پشتوانه تمامی دستاوردهای نظام و انقلاب هستند
استاندار گیلان با بیان اینکه پشتوانه تمامی خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب خود مردم بوده و هستند، گفت: آمادگی لازم از سوی مسئولان برای شنیدن هرگونه نارسایی در ارائه خدمات از مردم به عنوان صاحبان این انقلاب وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛  مصطفی سالاری استاندار گیلان در حاشیه مراسم گشایش نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان گیلان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به خدمات صورت گرفته در طول چهل سال سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در این سال‌ها گام های بلند و قابل توجهی در خدمت رسانی به شهرها و روستاها بویژه ارتقاء زیرساخت‌ها برداشته شده است.

وی مقایسه میان امروز و چهل سال گذشته را یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه وضعیت جایگاه گیلان در حوزه هایی همچون آب، برق، گاز، مخابرات، اماکن ورزشی، بهداشتی و درمانی در ابتدای پیروزی انقلاب با شرایط کنونی بررسی و مقایسه می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه هرساله نمایشگاه های بررسی عملکرد یک ساله نظام و دولت در چنین ایامی برگزار می شد اظهار داشت: نمایشگاه کنونی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را به معرض دید عموم قرار داده است.

وی به اشراف کامل مردم بر تفاوت های میان حال حاضر و چهل سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تمامی دستگاه های خدمات رسان به صورت مستند دستاوردهای خود را برای مردم تشریح می کنند.

وی اظهار داشت: اگر مقایسه وضعیت موجود با چهل سال گذشته به صورت دقیق بررسی منعکس شود قطعاً نسل جوان و نوجوان امروزی از تلاش های موثر صورت گرفته مطلع می شوند.

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان گیلان از امروز لغایت ۱۱ بهمن همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در پیاده راه فرهنگی رشت (میدان شهدای ذهاب) آماده بازدید عموم مردم است.

 

نظر شما