موافقت ایجاد زمین فوتبال در هفت روستای آستارا اخذ شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۰:۲۸:۴۱
کد خبر: ۸۰۴۵۱۵
موافقت ایجاد زمین فوتبال در هفت روستای آستارا اخذ شد
رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از اخذ موافقت اصولی ایجاد زمین ورزشی فوتبال در هفت روستای این شهرستان با هدف توسعه فضاهای ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناگیلان ؛ وحید خاصی پور در جلسه روسای هیات های ورزشی در اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: بخشی از اراضی 18 روستا برای تبدیل به فضاهای ورزشی به استانداری گیلان اعلام شده بود و پس از بررسی کارشناسان منابع طبیعی و بنیاد مسکن، با راه اندازی زمین ورزشی در هفت روستا موافقت شد.

وی افزود: هر یک از این زمین ها به مساحت حدود سه هزار متر مربع در روستاهای عنبران، سیبلی، کانرود، قره سو، ویرمونی، عباس آباد و شهرک هجرت در داخل طرح هادی به زودی راه اندازی و برای حصار کشی و تجهیز آنها حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: زیرسازی زمین فوتبال ورزشگاه وحدت آستارا پایان یافته است و تا پایان سال جاری با 15 میلیارد ریال، چمن مصنوعی آن ایجاد خواهد شد.

خاصی پور اظهار کرد: با توجه به حضور مستمر آستارا در لیگ های استانی و کشوری فوتبال، میزبانی از بازی ها در زمین نامطلوب، به خصوص در ایام پربارش مشکلاتی ایجاد می کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: با راه اندازی خانه ورزش روستای کانرود، سه خانه ورزش در روستاهای آستارا فعال شد و هر خانه با حدود 100 میلیون ریال در حدود 50 متر مربع در داخل مدرسه با امکانات آب، برق، گاز، تنیس روی میز، فوتبال دستی، تشک رزمی، میز شطرنج و دارت فعال است.

بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش و 62 روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی این شهرستان ساماندهی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز