فرماندار آستارا:

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل اهمیت بالای آن باید به طور ویژه برنامه ریزی شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۰:۵۹
کد خبر: ۸۰۵۰۶۷
چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل اهمیت بالای آن باید به طور ویژه برنامه ریزی شود
فرماندار آستارا در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر این شهرستان گفت:چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل اهمیت بالای آن باید به طور ویژه برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ حسن رستم زاد در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان آستارا گفت:  چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دلیل اهمیتی که دارد باید به طور ویژه دیده شود و برنامه ریزی ها دقیق و بررسی شده صورت پذیرد.

وی از دستگاه های متولی خواست تا پروژه هایی که به طور کامل قابل بهره برداری هستند را برای افتتاح در این دهه معرفی کنند و در صورت تکمیل  نبودن افتتاح نخواهد شد.

وی ادامه داد: چهل سالگی انقلاب زمان پختگی و بالندگی نظام است که نتیجه تلاش ها و مجاهدت ها و از خود گذشتگی های مردم و مسئولین در حراست از این انقلاب است.

 فرماندار آستارا اظهار داشت: انقلاب اسلامی به اهداف اولیه خود به کمک مردم و مسئولین دلسوز  که حمایت از مستضعفین و مبارزه با ظلم است دست یافته است و اکنون موقعیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان  که نشان از عزت و سربلندی  ایران اسلامی دارد نیز گویای این مهم است.

وی همچنین به همکاری و همفکری برای برگزاری هرچه باشکوه تر دهه فجر در شهرستان با توجه قرار گرفتن در ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) تاکید کرد.

وی یادآور شد: شهرستان آستارا با توجه به موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد به کمک مردم و مسئولین  در آینده بسیار نزدیک نقش مهمی در اقتصاد شهرستان و استان و حتی  کشور خواهد داشت که باید با برنامه ریزی دقیق در محقق شدن هرچه سریعتر این مهم قدم برداریم.

وی اضافه کرد: آستارا شهرستانی است با پتانسیل های فراوان در زمینه اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی که باید با مدیریت صحیح و سرمایه گذاری در این حوزه ها زمینه های پیشرفت و توسعه این شهرستان مرزی را فراهم نمایئم.

وی بر نقش مردمی بودن این مراسمات تاکید کرد و گفت: باید مدیران دستگاهها بدور از اسراف  و ریخت پاش به بهترین شکل این ایام را جشن بگیرند و مخصوصا باتوجه به توریستی بودن و وجود گردشگران نسبت به زیباسازی شهر بنحو شایسته اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز