گیلان برای اولین بار میزبان مسابقات جودو بانوان کشور شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۲:۵۰:۲۱
کد خبر: ۸۰۹۰۳۸
گیلان برای اولین بار میزبان مسابقات جودو بانوان کشور شد
مسابقات جودو قهرمانی بانوان بزرگسال کشور و انتخابی تیم ملی برای اولین بار به میزبانی گیلان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ مسئول روابط عمومی هیات جودو استان گیلان اظهار داشت: بیست و هفتمین دوره رقابت های جودو بانوان کشور به میزبانی گیلان و در در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت آغاز می شود.

حسین فتوحی افزود: در این دوره از رقابت ها که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود، زبده ترین جودوکاران بانوی سراسر کشور حضور یافته و در دو بخش انفرادی و تیمی رقابت می کنند.

وی ادامه داد: این رقابت ها که جنبه انتخاب تیم ملی نیز دارد، به مدت سه روز برگزار خواهد شد که بانوان جودوکار حاضر در این مسابقات در دو روز اول به صوت انفرادی رقابت می کنندو در روز پایانی نیز این مسابقات به صورت تیمی برگزار می شود.

فتوحی همچنین به برپایی اردوی مشترک تیم های ملی جودو بانوان جمهوری آذربایجان و گیلان نیز اشاره و بیان کرد: در راستای تفاهم نامه ای که مسئولان گیلان با جمهوری آذربایجان در موارد مختلف منعقد کردند، از فدراسیون جودوی این کشور درخواست کردیم تا یک اردوی مشترک با تیم ملی جودو بانوان در گیلان برپا کنیم.

به گفته فتوحی، فدراسیون جودو جمهوری آذربایجان با این پیشنهاد موافقت کرده و قرار است تا پایان امسال تیم ملی جودو بانوان این کشور برای برپایی یک اردوی مشترک با گیلان به این استان سفر کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز