دستگیری چهار متخلف شکار در سیاهکل

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۱۱:۳۴
کد خبر: ۸۰۹۵۴۳
دستگیری چهار متخلف شکار در سیاهکل
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل از دستگیری چهار متخلف شکار با دو قبضه اسلحه مجاز ( بدون دریافت پروانه شکار ) و دو قبضه اسلحه غیر مجاز در شکارگاه های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ لطیف جواهردشتی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل با اعلام این خبر گفت : با عنایت به نزدیک شدن به پایان مهلت مجوز شکار و با توجه به تجربیات قبلی دراین زمان طمع بعضی شکارچیان بیشتر می شود و با توجه به وضعیت خوب آب و هوایی پایان هفته و همچنین وجود زیستگاههای مناسب در حوزه این شهرستان حضور شکارچیان را دوچندان می کند ، یگان حفاظت این اداره با گشت های شبانه روزی و با حضور در جای جای مناطق تحت حفاظت خود موفق به دستگیری چهار متخلف شکار شدند که دارای دو قبضه اسلحه مجاز ، بدون تحصیل پروانه شکار  و دو قبضه اسلحه غیر مجاز بودند ( سه قبضه تک لول و یک قبضه دولول ) ولی با توجه به اقدام بهنگام نیروهای یگان شکار صورت نگرفت.

وی  افزود : این متخلفین پس از دستگیری و تشکیل پرونده روانه مراجع قضایی گردیدند. جواهردشتی ضمن تشکر از همه مردم و علاقه مندان به طبیعت و حیات وحش که در این زمینه با محیط زیست همکاری بسیار موثری دارند از تمام شکارچیان محترم درخواست کرد طبق قوانین و ضوابط تعریف شده و دستورالعملهای موجود نسبت به شکار اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز