عادل رنجی خبر داد:

برگزاری اولین مجموعه رویداد از دانایی تا دارایی در شهرستان رودسر

۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۸:۳۹:۱۶
کد خبر: ۸۰۹۸۸۸
برگزاری اولین مجموعه رویداد از دانایی تا دارایی  در شهرستان رودسر
مسئول برگزاری رویداد دانایی تا دارایی شهرستان رودسر از برگزاری اولین مجموعه ابن رویداد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ عادل رنجی گفت : اولین مجموعه رویداد هایی ازدانایی تا دارایی   با هدف توانمندسازی دانشجویان، فارغ التحصیلان، فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار توسط   پارک علم و فناوری استان گیلان ومشارکت  فرمانداری شهرستان رودسر در زمستان سال 1397 در رودسر برگزار می گردد.

وی افزود : این مجموعه رویداد شامل چهار کارگاه آموزشی چهار ساعته شامل خلاقیت و نوآوری، امکان سنجی و اعتبارسنجی ایده، تیم سازی و کار تیمی و طراحی کسب و کار می باشد که در طول دو روز برگزار و در نهایت نیز یک رویداد استارتاپی (کسب و کار و تجارت نوپا) به مدت 54 ساعت برگزار می گردد.

رنجی ییان کرد: ایده ها و طرحهای منتخب این رویداد مورد حمایت پارک علم و فناوری استان گیلان قرار می گیرند و مجوز استقرار در مجموعه مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری شهرستان رودسر را به دست می آورند.

به گفته وی علاوه بر این صاحبان ایده ها و طرحهای منتخب از مزایایی شامل دفترکار با امکانات ویژه، تسهیلات و حمایت های مالی، مشاوره های تخصصی در زمینه های فنی، حقوقی، مالی، بازاریابی  جهت رشد و توسعه ایده خود برخوردار می گردند.

این مسئول هدف اصلی از برگزاری این رویداد مهم را تقویت اکوسیستم کارآفرینی از طریق آموزش های علمی و عملی افراد مشتاق به راه اندازی کسب و کار شخصی و اجرایی کردن ایده های خود مطابق با اصول علمی کسب و کار عنوان کرد و گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کلیه کارگاه های آموزشی در این رویداد برای علاقه مندان رایگان می باشد. علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در رویداد و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری شهرستان رودسر مراجعه کنند.

 

نظر شما