حسنی جوریابی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

تلاش مطلوب دکتر نوبخت برای مدیریت شرایط اقتصادی کشور / قدردانی نماینده مردم رشت از عملکرد خوب بانوی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۸:۵۶:۵۹
کد خبر: ۸۱۲۶۱۰
تلاش مطلوب دکتر نوبخت برای مدیریت شرایط اقتصادی کشور / قدردانی نماینده مردم رشت از عملکرد خوب بانوی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان
دکتر صادق حسنی جوریابی نماینده مردم شهرستان رشت در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر صادق حسنی در این نشست به سوالاتی در خصوص مسایل مختلف در حوزه ی شهرستان رشت و در سطح کلان پاسخ داد.

وی با اشاره به شرایط کشور در خصوص تحریم عنوان کرد : کشور ما در حال حاضر با شرایط خاصی مواجه است که موجب مشکلات اقتصادی شده ،اما تمام تلاش مدیران و مسوولین در جهت حفظ شرایط و آرامش حاکم بر کشور است.

حسنی با قدردانی از حمایت ها و تلاشهای رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت : دکتر نوبخت افتخار گیلان و کشور است و تمام تلاش ایشان در جهت مدیریت بحران اقتصادی کشور می باشد .

وی همچنین از زحمات دکتر سالاری استاندار گیلان تشکر کرد و افزود : استاندار گیلان نیز تمام همت خود را برای توسعه ی استان به کار گرفته اند و در حوزه های مختلف برنامه های موثری مقرر کرده اند.

نماینده مردم شهرستان رشت با بیان اینکه ،نجات گیلان در گرو توجه به کشاورزی و گردشگری است ،اظهار داشت : درست است که نباید از صنعت و سرمایه گذاری در این بخش غافل شویم اما باید بپذیریم که توسعه ی گیلان در گرو رونق اقتصادی از طریق کشاورزی و گردشگری خواهد بود.

حسنی جوریابی با اشاره به خدمات چهل ساله ی نظام اسلامی در کشور و علی الخصوص روستاها اذعان داشت : فعالیت هایی که برای پیشرفت و آبادانی روستاها در سالهای پس از انقلاب صورت گرفته ،کم نظیر است اما همچنان باید تداوم یابد.

وی با بیان اینکه خود نیز یک روستا زاده است گفت : با استقرار نظام جمهوری اسلامی بسیاری از روستاییان توانستند از امکانات بهره مند شوند و نیروهای انقلابی از بطن همین مردم در منصب های مختلف نظیر نمایندگی مجلس در خدمت جامعه هستند.

حسنی خاطر نشان کرد : عقیده دارم باید در عین حالی که از دولت حمایت می کنیم مشکلات را ببنیم و انتقال دهیم تا برای رفع آنها چاره اندیشی شود حتی اگر این موارد در حد تذکر به فلان وزیر و مدیر باشد.

نماینده مردم شهرستان رشت با اشاره به برخی معضلات مردم در سطح روستاها اظهار داشت : روستاهایی در شهرستان رشت وجود دارند که هنوز از نعمت آب شرب سالم برخوردار نیستند و این موارد همت مدیران مربوطه را می طلبد که شرایط ایده آل را برای روستاها ایجاد کنند .

حسنی ادامه داد : بیشتر مراجعات مردم به دفاتر نمایندگان مجلس به این دلیل است که نمی توانند مدیران را به راحتی یافته و مشکلات خود را در میان بگذارند .

وی در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات شهر رشت در زمینه ی بلاتکلیفی موضوع انتخاب شهردار گفت : هر شهری با وجود یک شهردار در پایان سال با مسایل مختلفی روبرو است و متاسفانه وقتی یک شهر با سرپرست اداره شود بلاتکلیفی بر آن حاکم خواهد شد و معضلات با رسیدن به ایام پایانی سال دو چندان می شود .

وی در زمینه ورزش استان گفت : ورزش گیلان نیازمند فعالیت بیشتر است و باید عرض کنم از زمان انتصاب خانم بخشی به سمت مدیر کلی ورزش و جوانان استان گیلان نظم خوبی حاکم شده است و شرایط ورزش استان به سمت و سوی مثبتی پیش می رود .

وی خاطر نشان کرد : در زمینه ی تیم سپیدرود ،مشکل ما بحث مدیریتی آن بود که به حمد الله مرتفع گردید و رسیدن به شرایط ایده آل نیز زمانبر است .

حسنی با انتقاد از وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد : بحث برنج گیلان همچنان از دغدغه های ماست و امیدواریم ایجاد بازار برنج استان بتواند از مشکلاتی که در این خصوص به کشاورزی استان حاکم است بکاهد.

حسنی اضافه کرد : واردات محصولات تراریخته یکی دیگر از دغدغه هایی است که همواره در زمینه آن صحبت داشته ام و متاسفانه موضوع محصولات تراریخته به یک امر سیاسی و جناحی بدل شده است .

در پایان این نشست از سایت خبری دکتر محمد صادق حسنی جوریابی رونمایی شد.

 

نظر شما