معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان؛

مسئولان باید تمام وقت در خدمت مردم باشند

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۰:۳۵
کد خبر: ۸۱۲۷۲۰
مسئولان باید تمام وقت در خدمت مردم باشند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان برقراری آرامش و امید در کشور را بزرگترین دستاورد دولت دانست و گفت: افرادی که مسئولیت می پذیرند باید تمام وقت در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ سیدمحمد احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان املش و معارفه مسئولین جدیدی که در سمت های معاونت فرمانداری و بخشداری در این شهرستان منصوب شدند، با اشاره به حماسه آفرینی مردم در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مسئولان باید تمام توان خود را برای پاسخگویی به اعتماد مردم به کار گیرند.

وی برقراری آرامش و امید در کشور را بزرگترین دستاورد دولت دانست و افزود: افرادی که مسئولیت می پذیرند باید تمام وقت در خدمت مردم باشند.
 
احمدی فضای حاکم در املش و تعامل بین مدیران این شهرستان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: تیم مدیریتی شهرستان املش با تسلط بسیار خوبی مشغول خدمت رسانی هستند و در مسیر توسعه گام بر می دارند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با تاکید بر لزوم اولویت بندی درست پروژه ها و برنامه ها، تصریح کرد: انتظار می رود با همکاری و همدلی مسئولان و بهره گیری مناسب از ظرفیت های موجود، روند توسعه شهرستان املش شتاب گیرد.
 
گفتنی است؛ در این جلسه رحمت حیدری نژاد به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نصرت تاوسه به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری املش معرفی شدند.
 
همچنین معارفه هاجر بایرامی به عنوان بخشدار مرکزی املش و محمدجواد حسن پور به عنوان بخشدار رانکوه برگزار و از زحمات مسئولان پیشین قدردانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز