مسابقات والیبال زیرگروه کشور در رشت پایان یافت

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۰۴:۲۷
کد خبر: ۸۱۳۵۴۸
مسابقات والیبال زیرگروه کشور در رشت پایان یافت
دور برگشت از گروه دوم رقابت های والیبال زیرگروه کشور، شنبه شب با معرفی تیم های راه یافته به مرحله نهایی این مسابقات در رشت پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ در گروه دوم رقابت های والیبال زیرگروه کشور، تیم های وارنا شهرباران رشت ، شهدای سوادکوه مازندران ، خوش سیمای آمل ، سهند ایران و باریج اسانس کاشان حضور داشتند که به صورت دوره ای و به مدت پنج روز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهد عضدی رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها و در مجموع دیدارهای رفت و برگشت، تیم والیبال وارنا شهرباران رشت عنوان نخست این گروه را به خود اختصاص داد و تیم والیبال شهدای سوادکوه مازندران در رتبه دوم قرار گرفت تا به همراه تیم وارنا رشت به مرحله نهایی این مسابقات راه یابد.

در دیدارهای روز پایانی این رقابت ها و در یک بازی حساس ، تیم های والیبال شهدای سوادکوه مازندران و باریج اسانس کاشان برای کسب رتبه دوم این گروه به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهدای سوادکوه با نتیجه سه بر صفر حریفش را شکست داد .

همچنین در آخرین دیدار برگزار شده این رقابت ها تیم های والیبال خوش سیمای آمل و سهند ایران به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم خوش سیمای آمل با نتیجه سه بر صفر برابر حریفش به برتری رسید.

در جدول رده بندی این رقابت ها و با توجه به نتایج تیم ها در دورهای رفت و برگشت، تیم وارنا شهرباران رشت و شهدای سوادکوه مازندران با کسب 17 امتیاز و به دلیل تفاضل به ترتیب در رتبه های اول و دوم قرارگرفتند و تیم خوش سیمای امل نیز با 14 امتیاز سوم شد.

در رقابت های والیبال قهرمانی زیر گروه باشگاه های کشور ، 25 تیم در چهار گروه به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم مجموع دیدارهای رفت و برگشت به مرحله دوم این رقابت ها صعود خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز