معاون امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ؛

جشنواره فرهنگی و هنری فجر ، نشان از خوش ذوقی و خوش سلیقگی اداره فرهنگ و ارشاد رشت است

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۵:۳۵
کد خبر: ۸۱۳۵۵۶
جشنواره فرهنگی و هنری فجر ، نشان از خوش ذوقی و خوش سلیقگی اداره فرهنگ و ارشاد رشت است
معاون امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : جشنواره فرهنگی و هنری فجر شهرستان رشت نشان از خوش ذوقی و خوش سلیقگی اداره فرهنگ و ارشاد رشت است.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در مورد جشنواره فرهنگی و هنری فجر در حاشیه برگزاری نمایشگاه چهل عکس و چهل عکاس گفت : این جشنواره به مسئولیت حسن پور ریس اداره فرهنگ و ارشا اسلامی شهرستان رشت و جشنی است برای تمام آموزشگاههای شهرستان برگزار شده است.

مصباح افزود: آموزشگاه ها پایگاهایی هستند که در آنها ستاره سازی می شود و آینده هنری شهر را می توان در این آموزشگاه ها پرورش داد.

وی ادامه داد: با برگزاری چنین جشنواره هایی می توانیم انگیزه بیشتری و حس رقابتی در میان هنرجویان و آموزشگاه های هنری ایجاد نماییم.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : باید به آموزشگاه ها بهای بیشتری بدهیم و حمایت ها ویژه تر شود.

وی با بیان اینکه هنر مقوله ای است که ماندگاری ابدی دارد افزود: باید برای هنر که از ارکان فرهنگ جامعه است بیش از هرچیز تلاش نماییم و برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری فجر در طول چهارسال نشان داده است که هنر دوستان و هنرجویان در سطح شهرستان علاقه زیادی برای بالا بردن سطح کیفی و کمی هنر دارند.

جشنواره فرهنگی و هنری فجر از تاریخ 24 بهمن ماه لغایت 2 اسفند ماه در مجتمع خاتم الانبیاء اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت در حال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز