رئیس هیات چوگان گیلان:

کاپ اخلاق نخستین جام قهرمانی چوگان باشگاه‌های کشور به یک گیلانی رسید

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۰:۲۶:۳۲
کد خبر: ۸۱۳۸۱۶
کاپ اخلاق نخستین جام قهرمانی چوگان باشگاه‌های کشور به یک گیلانی رسید
رئیس هیات چوگان گیلان، گفت: کاپ اخلاق نخستین جام قهرمانی چوگان باشگاه‌های کشور از سوی این فدراسیون به آقای ولی عاشوری از تیم استان گیلان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ محمد مهدی انتظام  با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات چوگان باشگاه های کشور در تهران، اظهار کرد: این مسابقات 26 و 25 بهمن در ایران پس از گذشت 500 سال دوباره برگزار شد.

وی افزود: تیم چوگان استان گیلان متشکل از بازیکنان امیرحسین کاتوزیان، معین شکوهی، ولی عاشوری، طاهربالازاده، امید جعفری، سرپرست علا رودباری و شخص بنده به عنوان رئیس هیات شرکت داشتند.

انتظام در تشریح چگونگی برگزاری نخستین جام قهرمانی چوگان باشگاه‌های کشور ادامه داد: این جام با حضور 6 تیم از استان‌های کشور طی دو روز در مجموعه چوگان و سوارکاری فرح آباد (قصر فیروزه) برگزار شد.

به گفته وی؛ در روز نخست تیم های دو گروه با یکدیگر رقابت کردند که در این میان تیم های تهران و البرز به فینال راه یافتند و تیم های استان قزوین و آذربایجان شرقی نیز به عنوان تیم های مرحله رده بندی تعیین شدند.

رئیس هیات چوگان گیلان تصریح کرد: بر این اساس زمین مانژ چوگان باشگاه فرح آباد در روز دوم شاهد دیدار دو تیم آذربایجان شرقی و قزوین، تیم های راه یافته به دیدار رده بندی مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور بود.

وی با بیان اینکه این دیدار پر افت و خیز و جذاب که بدلیل تفاضل هندیکاپ با 1 گل به سود تیم آذربایجان شرقی آغاز شده بود، خاطر نشان کرد: این بازی با نتیجه 7 بر 4 به پایان رسید تا با این نتیجه تیم آذربایجان شرقی در مقام سوم قرار بگیرد و همچنین در دیدار دوم و نهایی مسابقات که برای تعیین قهرمان و نایب قهرمان بین دو تیم البرز و تهران برگزار شد، 12 گل بین تیم ها رد و بدل شد که در پایان پس از یک بازی جذاب، پر هیجان و پرگل، تیم استان تهران توانست با نتیجه 9 بر 3 از سد تیم البرز عبور کرده و به مقام قهرمانی دست یابد.

 

ddd

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز