عملکرد پلیس در چهارشنبه آخر سال، خانواده‌محور و محله‌محور است

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۷:۰۲
کد خبر: ۸۱۵۶۵۱
عملکرد پلیس در چهارشنبه آخر سال، خانواده‌محور و محله‌محور است
فرمانده انتظامی تالش با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی با چند تن از معتمدان این شهرستان در آستانه چهارشنبه آخرسال، گفت: عملکرد پلیس در چهارشنبه آخر سال، خانواده‌محور و محله‌محور است.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛  سرهنگ " حسین جمال‌دار " در جلسه‌ای که در دفتر کار فرمانده انتظامی تالش با تنی چند از معتمدان این شهرستان برگزار شد بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخرسال، پلیس اقدامات پیشگیرانه موثری از قبیل برگزاری جلسات آموزشی، تهیه بروشور، نصب بنر و ارسال پیامک‌های آموزشی به شهروندان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: امیدواریم امسال، همانند سال‌های قبل با همکاری خوب مردم، شاهد کاهش حوادث ناگوار چهارشنبه آخرسال باشیم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه عملکرد پلیس در چهارشنبه آخر سال، خانواده‌محور و محله‌محور است خاطرنشان کرد: پلیس به حکم قانون و خواست مردم با کسانی که بخواهند با رفتارهای پرخطر خود برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش در خاتمه بر قاطعیت پلیس در برخورد با هنجارشکنان ایام پایانی سال تاکید کرد و از شهروندان خواست به منظور جلوگیری از خطرات و آسیب‌های ناشی از بکارگیری موادمحترقه و آتش زا، در صورت مشاهده عوامل تولید یا توزیع این مواد، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز