دستگیری سارق طلا فروشی در آستارا

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۷:۵۳
کد خبر: ۸۱۶۷۶۰
دستگیری سارق طلا فروشی در آستارا
فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری یک سارق، حین سرقت از طلا فروشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سرهنگ " محمد نمازی " با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی آستارا در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه 2 نفر در حال سرقت از یک طلا فروشی هستند بلافاصله به محل اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس پس از حضور در محل یکی از سارقان را که با صاحب طلا فروشی درگیر شده بود دستگیر کرده و همدست وی، که از دید ماموران پنهان شده بود اقدام به فرار کرد.

وی با بیان اینکه 2 متهم با استفاده از یک اسلحه پلاستیکی و نقاب وارد یک طلافروشی شده و با ترساندن صاحب مغازه یک حلقه النگو را سرقت کرده بودند ادامه داد: با حضور به موقع پلیس سرقت از این طلا فروشی نافرجام ماند و النگوی سرقتی به صاحبش بازگردانده شد.

سرهنگ نمازی با اشاره به اینکه تلاش‌ها برای دستگیری همدست متهم ادامه دارد تصریح کرد: سارق 39 ساله دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

نمازی گفت: استفاده از سیستم‌های ضد سرقت و هشدار دهنده توسط صاحب طلا فروشی و عکس‌العمل به موقع و هوشمندانه پلیس باعث شد تا سارقان به اهداف شوم خود دست پیدا نکنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجارشکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در پایان ضمن تاکید بر نقش بسیار موثر همکاری و مشارکت مردمی در پیشگیری و کشف جرائم به ویژه سرقت، از کسبه و بازاریان خواست با مجهز کردن محل کار به تجهیزات هشدار دهنده الکترونیکی (مها) ضریب امنیتی محل کسب خود را بالا ببرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز