رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان خبر داد:

افتتاح شش واحد صنعتی بزرگ در شهر رشت همزمان با سفر ریاست جمهوری

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۷:۵۲
کد خبر: ۸۲۰۱۸۰
افتتاح شش واحد صنعتی بزرگ در شهر رشت همزمان با سفر ریاست جمهوری
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از افتتاح رسمی شش واحد صنعتی بزرگ در شهرستان رشت همزمان با سفر ریاست جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا  گیلان؛ فرهاد دلق پوش از افتتاح رسمی شش واحد صنعتی بزرگ در شهرستان رشت همزمان با سفر ریاست جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به گیلان خبر داد و گفت: عمده محصولات این واحدها استراتژیک و پرکاربرد می باشد که محصولات آنها پشتوانه سایر صنایع و امور عمرانی می باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان اظهار کرد: این واحدها با حضور مقامات عالی رتبه وزارت صمت در محل واحدهای صنعتی در شهرصنعتی رشت و شهرک صنعتی سپیدرود به صورت ویدئوکنفرانس رسماً افتتاح می شوند.

وی میزان سرمایه گذاری این شش واحد را بیش از 246 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تولید انواع میلگرد و چسب اوره و رزین ملامین فرمالدئید، نخ فرش، شمش فولادی ورق کارتن کرافت لاینر و انواع ناگت و21 نوع چیپس مرغ(برای اولین بار در گیلان) منطبق با تکنولوژی روز، دستاورد این سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان می باشد.

دکتر دلق پوش تصریح کرد: میزان اشتغال ایجاد شده در این شش واحد 532 نفر به صورت مستقیم است  که در این زنجیره تامین و تولید و مصرف زمینه اشتغال بیش از 900 نفر فراهم شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه در سال جاری 162 پروانه بهره برداری صنعتی در کل استان صادره شده است افزود: از این بین تعداد 100 فقره آن ناشی از طرح ایجادی و توسعه ای بوده که در مجموع زمینه اشتغال 1640نفر را با سرمایه گذاری 645 میلیارد تومان در گیلان فراهم کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز