کشف بیش از ۱۷ هزار عدد انواع موادمحترقه در آستارا

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۷:۰۲
کد خبر: ۸۲۲۹۲۷
کشف بیش از ۱۷ هزار عدد انواع موادمحترقه در آستارا
فرمانده انتظامی آستارا از کشف 17 هزار و 514 عدد انواع مواد‌محترقه غیرمجاز و خطرناک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سرهنگ " محمد نمازی " با اعلام این خبر گفت: در راستای تشدید روند مبارزه با خرید و فروش موادمحترقه و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش انواع موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک توسط فردی در مغازه، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس پس از بررسی همه جانبه و صحت سقم موضوع و شناسایی محل نگهداری موادمحترقه، با هماهنگی قضائی از محل مورد نظر بازدید و 17 هزار و 514 عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش موادمحترقه را 170 میلیون ریال اعلام کردند گفت: متهم 34 ساله دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال، پلیس برخورد قاطع و جدی با افراد سودجو و فروشندگان هرگونه موادمحترقه غیرمجاز را در دستور کار دارد و از شهروندان خواست، برای پیشگیری از بروز حوادث تلخ و ناگوار، ضمن نظارت بر رفتار فرزندان خود و توجه به هشدارهای پلیس، در صورت کسب هرگونه اخبار در زمینه موادمحترقه، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز