معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان :

ورزش های پایه در ارتقاء سلامت و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۷:۴۳:۴۶
کد خبر: ۸۲۳۵۹۷
ورزش های پایه در ارتقاء سلامت و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: ترویج ورزش های پایه در ارتقاء سلامت و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است و کسانی که به اینگونه از فعالیتهای ورزشی می پردازند زندگی شادتر و جذابی تری خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ دکتر ابوالفضل صادقی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در جشنواره بزرگ ورزشهای پایه استان گیلان گفت : حرکت و جنبش از ویژگی های حیات انسان ودارای انگیزه و ریشه ای در سرشت او و عاملی برای رشد و سلامت ونشاط است.

وی با اشاره به نقش اساسی مدارس در ترویج ورزش گفت: با برگزاری چنین جشنواره هایی در مقطع دبستان به نوعی حرکت و ورزش را پایه گذاری می شود که  نتایج آن را می توان در رشد تمام ابعاد جسمی، ذهنی، روانی و اخلاق  دانش آموزان مشاهده کرد .

دکتر ابوالفضل صادقی با تاکید بر اهمیت ورزشهای پایه و کشف استعدادها در ارتقاء سطح قهرمانی در ورزش استان گفت : پایگاه استعدادیابی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با کادری مجرب آماده ارائه خدمات به داوطلبین در  سنجش استعدادها ورزشی می باشد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: ترویج ورزش های پایه در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است و کسانی که به اینگونه از فعالیتهای ورزشی می پردازند زندگی شادتر و جذابی تری خواهند داشت.

گفتنی است :جشنواره بزرگ ورزشهای پایه (شنا ، دو و میدانی و ژیمناستیک ) در ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز در سالن تختی ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز