عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت:

عدم مشارکت برخی از رسانه ها در جشنواره رسانه و مدیریت شهری به محدود کردن آنها منجر نشود

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۲:۰۰
کد خبر: ۸۲۳۷۱۷
عدم مشارکت برخی از رسانه ها در جشنواره رسانه و مدیریت شهری  به محدود کردن آنها منجر نشود
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت گفت: عدم مشارکت برخی از رسانه ها در جشنواره رسانه و مدیریت شهری نباید به محدود کردن آنها منجر بشود و در صورت مشاهده چنین رفتاری شخصا برخورد خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ فرهام زاهد با اشاره به اینکه بسیاری از اعضای شورا نسبت به برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری بی اطلاع بودند اظهار کرد: به عنوان یک عضو شورای رشت  در اواسط برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری پیرامون انجام  آن به بنده اطلاع داده شد.

وی با تاکید بر اینکه به منظور حمایت از رسانه ها در اواسط برگزاری این جشنواره اظهار نظری انجام دادم افزود: برخی از رسانه ها طی تماس با بنده نسبت به اهداف برگزاری این جشنواره معترض بوده و اعلام کردند که گویا قرار است به جای تجلیل پایان سال از خبرنگاران فعال در حوزه شورا و شهرداری رشت ، از رسانه هایی که فقط در این جشنواره شرکت می کنند تجلیل بشود که بنده ضمن اعتراض به این موضوع نسبت به این اقدام واکنش نشان دادم .

زاهد با بیان اینکه لایه های جشنواره رسانه و مدیریت شهری برای بنده نمایان نشده است گفت: امیدوارم در سال آینده مدل برگزاری این جشنواره فراگیرتر و به شکل و سیاق بهتری اجرا شود. 

وی با اشاره به انتقادات سال گذشته  درباره نحوه و میزان پرداخت ها به برخی از رسانه ها بیان کرد: متاسفانه در آن برهه از زمان برخی از همکاران شورایی و تعدادی از رسانه بنده را دور زدند.

زاهدبا بیان اینکه  معتقدم پرداخت به رسانه ها باید در سه قالب مزایده، مناقصه و رپورتاژ انجام شود تصریح کرد: پس از بررسی برخی از پرداختی ها در قالب عنوان رسانه در واقعیت به تعدادی از افراد از جمله صاحب یک مزون در تهران دست پیدا کردیم و حتی اگر تنها یک به اندازه روز به اتمام عمر فعالیت ام  در شورای رشت فرصت در اختیار داشته باشم  نحوه پرداخت به رسانه ها را شفاف سازی می کنم.

وی به پرداخت ارقام عجیب و غریب به برخی از رسانه ها توسط روابط عمومی شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: متاسفانه در برخی از مدارک بررسی شده اسم رسانه، محل چاپ خبر یا آگهی، تاریخ درج خبر و غیره وجود ندارد.

زاهد با اشاره به اینکه تعدادی محدود از رسانه در یک خط فکری و با استقلال عمل در حرکت هستند بیان کرد: چنانچه برخی قصد داشته باشند به واسطه عدم مشارکت برخی از رسانه ها در جشنواره رسانه و مدیریت شهری نسبت به محدود کردن آنان اقدام کنند یقینا با این مسئله برخورد خواهم کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز