انهدام کارگاه تولید و ساخت مواد محترقه خطرناک در آستارا

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۵:۳۲
کد خبر: ۸۲۴۹۸۰
انهدام کارگاه تولید و ساخت مواد محترقه خطرناک در آستارا
فرمانده انتظامی آستارا از انهدام کارگاه تولید و ساخت مواد محترقه خطرناک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سرهنگ "محمد نمازی "در تشریح این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی قسمتی از منزل مسکونی خود را به کارگاه تولید و ساخت مواد محترقه خطرناک تبدیل کرده، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی مشخص شد گزارش‌های دریافتی صحت داشته و این فرد در کارگاه اقدام به تولید و ساخت مواد محترقه خطرناک از نوع کپسولی می‌کند.

سرهنگ نمازی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از محل 4 هزار و 72 عدد مواد محترقه خطرناک از نوع کپسولی، یک عدد ترازوی توزین، ۳ هزار و۸۶۰ گرم باروت، تعداد ۶۰ برگ لیبل و هلوگرام، ۵ کیلوگرم قوطی خالی مخصوص ترقه کپسولی و تعداد ۲۵ عدد قوطی خالی برای پر کردن را کشف کنند.

این مقام انتظامی اظهارداشت: در این راستا متهمه 26 ساله دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در چهارشنبه آخر سال با هنجارشکنان برخورد جدی خواهد کرد و برابر هماهنگی‌های انجام شده با یگان‌های مختلف آمادگی کامل داریم تا چهارشنبه پایان سال بدون خطری را سپری کنیم و امیدواریم برای داشتن پایان سالی خوش، خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان بیش از پیش با پلیس همکاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز