صدور گواهینامه برای صلاحیت ایمنی پیمانکاران

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۳:۲۵
کد خبر: ۸۲۵۳۵۹
صدور گواهینامه برای صلاحیت ایمنی پیمانکاران
روهام قلیچی از صدور گواهینامه توسط وزارت کار برای صلاحیت ایمنی پیمانکاران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ روهام قلیچی گفت: دارا بودن گواهینامه صلاحیت پیمانکاری برای کلیه پیمانکاران جهت شرکت در مناقصات دولتی در حوزه صنعت و خدمات، الزامی است و یکی از ضرورتهای گرفتن این صلاحیت گذراندن دوره های ایمنی و بهداشت کار مرکز تحقیقات و تعلیمات وزارت کار می باشد.

وی افزود: در فضای رقابتی امروز، سازمان ها و موسسات دولتی برای ارجاع کار به پیمانکاران، به مراکزی رجوع می کنند که صلاحیت علمی و عملی آنها توسط ارگان های دولتی ذیصلاح تایید شده باشد.

وی همچنین بیان کرد: برای اخذ وام بانکی و همچنین تسهیلات دولتی، در اختیار داشتن گواهی های صلاحیت حرفه ای، حکم برگ برنده را دارد.شرکت‌های مسئولیت محدود و سهامی خاص با یکدیگر جهت دریافت این گواهینامه تفاوتی ندارند.

این مسئول تصریح کرد: این گواهی توسط وزارت کار برای پیمانکاران صادر می گردد و کاملا معتبر است در واقع گواهی تأیید صلاحیت ایمنی ، گواه رعایت اصول ایمنی عملیات درفعالیت های پیمانکاری است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان وابسته به مرکزمطالعات و پژوهشهای بازرگانی (وزارت صنعت ، معدن و تجارت) بعنوان نماینده مرکز تحقیقات و تعلیمات ایمنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجوز برگزاری این دوره ها در استان گیلان را دارا می باشد.

دکتر قلیچی به نحوه برگزاری این دوره ها اشاره و عنوان کرد: با عنایت به ضرورت و الزام اخذ گواهی های دوره های ایمنی برای پیمانکاران گرامی مرکز آموزش بازرگانی در نظر دارد تا این دوره ها را بصورت مکرر در استان برگزار نماید و همچنین با توجه به افزایش تعرفه های ثبت نام در سال جدید، افرادی که در سال 97 در این دوره ها ثبت نام نمایند، مشمول افزایش هزینه نخواهند بودالبته کسب اطلاع کامل باشماره تماس 013-34245 امکانپذیر است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز