کاهش ۶۷ درصدی تصادفات فوتی در استان گیلان

۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۰:۰۳:۴۶
کد خبر: ۸۲۷۹۷۴
کاهش ۶۷ درصدی تصادفات فوتی در استان گیلان
رئیس پلیس راهور ناجا در سفر به استان گیلان گفت: با تلاش کارکنان فرماندهی انتظامی گیلان و به لطف خدا تصادفات فوتی 67 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سردار " سید کمال هادیان‌فر " رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در سفر به استان گیلان و در بازدید از عوارضی " رشت - قزوین " از هموطنان خواست هنگام سفر و رانندگی صبور باشند و با توجه به اینکه در بیشتر مناطق کشور به لحاظ ناپایداری جوی بارش برف، باران و کولاک گزارش شده از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

این مقام انتظامی افزود: هموطنانی که قصد سفر دارند قبل از حرکت برای اطلاع از وضعیت‌ راه‌ها حتماً با تلفن گویای پلیس راهور 88255555 تماس حاصل کرده و ایمنی را در سفر رعایت کنند.

وی به تمهیدات خوب فرمانده انتظامی استان گیلان در بخش ترافیکی و سفرهای نوروزی اشاره داشت و ادامه داد: 67 درصد تصادفات فوتی به لطف خدا و با تلاش‌های شبانه روزی همکارانم در پلیس راه و راهور استان گیلان کاهش داشته است.

سردار هادیان‌فر در پایان عمده تصادفات در استان گیلان را عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیرمجاز اعلام کرد و افزود: رانندگان می‌توانند با رعایت قوانین رهنمایی و رانندگی سفر ایمنی را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز