مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد:

بیش از ۲۹ هزار نفر از خدمات ایمنی وسلامت هلال احمر بهره مند شدند

۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۱:۴۳:۲۰
کد خبر: ۸۳۰۷۴۸
بیش از ۲۹ هزار نفر  از خدمات ایمنی وسلامت هلال احمر بهره مند شدند
بیش از ۲۹ هزار نفر از خدمات ایستگاههای ایمنی و سلامت شامل تست قند و فشار خون ، ارایه نقشه و بروشور آموزشی، معرفی طرح پیمان و بهرفت و تشویق مردم به پیوستن به کمپین های هلال احمر از جمله خدمات ایستگاه ها بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به پایان طرح بیان کرد: از آغاز طرح ایمنی وسلامت در ۴۳ ایستگاه ایمنی وسلامت روزانه بیش از ۲ هزار نفر از خدمات متعدد این طرح در استان بهره مند شدند.

بیش از ۷ هزار و ۴۰۰ نفر به کمپین بهبود رفتارهای ترافیکی جمعیت هلال احمر پیوستند

در ادامه امید عظیمیان معاون جوانان هلال احمر استان گیلان اظهار کرد: کمپین بهبود رفتارهای ترافیکی جهت کاهش تصادف و حوادث جاده ای است که جوانان جمعیت ضمن پیوستن به این کمپین مسافرین و مردم را تشویق به پیوستن به این کمپین می کنند.

بیش از ۶ هزار نفر  از خدمات طرح پیمان جمعیت هلال احمر بهره بردند

وی افزود: طرح پیمان جمعیت هلال احمر که در راستای کاهش آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد می باشد که اعضای جوان سرگروه این طرح هر کدام با جذب عضو ووارایه اموزشهای لازم به انان در جهت آشنایی عموم مردم به ویژه جوانان با معضل اعتیاد و عوارض خانمانسوز ان آشنا می شوند‌

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان اذعان داشت: یکی از خدمات ایستگاه های ایمنی و سلامت معرفی طرح پیمان و ارائه اموزش های لازم این طرح به مراجعین می باشد که از آغاز طرح تا امروز ۶ هزار و ۷۰ نفر از این طرح استفاده کردند.

هلال احمر دوستدار کودکان و همراه خانواده ها

عظیمیان یادآور شد: مسافرین و خانواده ها ضمن مراجعه به ایستگاههای ایمنی و سلامت با خیالی آسوده و آرامش کودکان خود را به جوانان مهربان و خوشروی حاضر در ایستگاه ها می سپارند تا در آغوش پر مهر هلال احمری ها ضمن بازی و نقاشی آموزشهای مناسب سن شان را دریافت کنند.

بیش از ۴۱ هزار بسته آموزشی و فرهنگی شامل سی دی ، بروشور و نقشه بین مراجعین توزیع شد

 معاون جوانان جمعیت هلال احمر گیلان خاطرنشان کرد:  ۵ هزار و ۱۳۱  نفر از فضای دوستدار کودک جمعیت هلال احمر که محیطی امن و ارام می باشد استفاده کردند.

خیمه های نماز هلال احمر مکانی جهت انجام فریضه واجب نماز

عظیمیان با اشاره به خیمه های نماز هلال احمر افزود: بیش از ۲ هزار و ۳۵۱ نفر از خیمه های نماز هلال احمر گیلان که در کنار ایستگاههای سلامت و ایمنی برپا می باشد بهره مند شده و ۷ هزار و ۱۰ نفر نیز از خدمات طرح سحاب " دوچرخه سواران امداد رسان " استفاده کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز