فرهاد دلق پوش در حاشیه دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان :

امنیت اقتصادی و تولید به پشتوانه دلاورمردان سپاه رونق می گیرد

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۳:۲۹
کد خبر: ۸۳۳۵۷۳
امنیت اقتصادی و تولید  به پشتوانه دلاورمردان سپاه رونق می گیرد
فرهاد دلق پوش در حاشیه دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان عنوان کرد: امنیت اقتصادی و تولید به پشتوانه دلاورمردان سپاه رونق می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  گیلان ؛ فرهاد دلق پوش بمناسبت سوم شعبان روز پاسدار با فرمانده سپاه قدس گیلان سردار عبدالله پور دیدار کرد و ضمن تبریک روز پاسدار اظهار داشت: در سال رونق تولید تحقق به منویات مقام معظم رهبری جز در سایه همدلی و همراهی کلیه نهادها و ارگانهای خدمت رسان امکان پذیر نیست و قطعاً همکاری پاسداران این مرز و بوم به بدنه اقتصادی جامعه در تحقق این شعار هوشمندانه، بسیار تاثیرگذار و حائز اهمیت است.

در این دیدار که رئیس اتاق اصناف استان و معاون بازرگانی سازمان صمت و رئیس بسیج اصناف نیز حضور داشتند، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، سپاه را بعنوان پشتیبان رونق بخش اقتصاد دانست و گفت: امنیت اقتصادی و ارتقاء تولید به پشتوانه دلاورمردان و ایثارگرانی همچون سپاه رونق می گیرد تا چرخ تولید و اشتغال با آرامش خاطر بدور از چنگ اندازی خصمانه دشمنان پلید و قسم خورده نظام، به حرکت در آید.

دکتر دلق پوش ضمن محکوم کردن اقدام احمقانه رئیس جمهور آمریکا، تاکید کرد؛ سپاه پاسداران از بدو انقلاب همواره خاری در چشم دشمنان نظام بوده و هست و این اقدام نابخردانه و غیرقانونی آمریکا از روی عجز و ناتوانی نظامی در برابر سلحشوران غیرتمند سپاه می باشد که راه به جایی نخواهد برد و از آن پشیمان خواهند شد.

گفتنی است در این دیدار رئیس بسیج اصناف گزارش کاملی از کمک های اهدائی از جانب سازمان صمت، بازاریان و اصناف استان گیلان به سیل زدگان استانهای شمالی و لرستان ارائه کرد.

 

photo_2019-04-12_17-25-36

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز