فرماندار آستارا:

بهره مندی از ظرفت بنادر باید در اولویت باشد

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۸:۰۵
کد خبر: ۸۳۵۳۷۶
بهره مندی از ظرفت بنادر باید در اولویت باشد
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در دیدار با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گفت: بهره مندی از ظرفت بنادر باید در اولویت باشد.
به گزارش خبرگزاری برنا فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در دیدار با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان اظهار داشت: بهره مندی از ظرفت بنادر باید در اولویت باشد تا شاهد شکوفایی بیشتر رونق اقتصادی استان و کشور باشیم.
 
وی ادامه داد: فعالان اقتصادی و حوزه تجارت شهرستان مشارکت خود را با وجود شرایط مساعد در بندر آستارا در این راستا افزایش دهند.
وی یاد آور شد: از ظرفیت بندر آستارا باید برای رونق تولید و اقتصاد استان استفاده شود.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا اظهار داشت: این شهرستان با مرزهای دریایی، زمینی و ریلی به کانون بنادر تجاری و اقتصادی تبدیل شده و تکمیل زیرساخت ها متناسب با ظرفیت ها ضروری است.

حسن رستم زاد افزود: طبق تاکید استاندار گیلان، با اتصال منطقه ویژه اقتصادی آستارا به بارانداز راه آهن این شهرستان، اقتصاد و حمل و نقل کالا متحول خواهد شد.

 
حمیدرضا آبایی مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان هم گفت: ساختمان گمرک و زیرساخت های الکترونیک به عنوان بستر منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا آماده است و برای آغاز فعالیت رسمی منطقه، باید اداره کل گمرک این شهرستان تجهیزات لازم را در ساختمان مستقر کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز