دستگیری سارق با پوشش مامور اداره برق

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۸:۰۲
کد خبر: ۸۳۵۸۷۷
دستگیری سارق با پوشش مامور اداره برق
فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری مامور قلابی اداره برق با 2 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  سرهنگ " مجید نیکوئی" در تشریح این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر وقوع سرقت از منزلی در شهر کومله لنگرود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بلافاصله به محل اعلامی اعزام و پس از بررسی اظهارات شاکیه مشخصات متهم و شواهد موجود در صحنه جرم جمع آوری شد.

سرهنگ نیکوئی تصریح کرد: متهم خود را مامور اداره برق معرفی و با ورود به منزل با یک پیچ گوشتی خود را مشغول بررسی کنتور جلوه داده و با شگرد فریب کارانه و با اعتماد کامل از نبودن مرد در خانه با تهدید چاقو اقدام به سرقت طلا از وی کرده است.

نیکوئی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی با شگردهای خاص و بررسی قرائن و شواهد و با اقدامات فنی موفق به شناسایی متهم شدند اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی بیان داشت: متهم 33 ساله که سابقه‌دار نیز بوده در بازجویی‌های فنی پلیس به 2 فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد خاطرنشان کرد: شهروندان در هنگام مراجعه ماموران ادارات خدماتی قبل از گشودن درب نسبت به رویت کارت شناسایی معتبر اقدام کرده و سعی کنند در مواقعی که تنها هستند افراد مشکوک را به منزل راه ندهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز