دستگیری سارق و مالخران درصومعه‌سرا

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۲:۰۸
کد خبر: ۸۳۵۹۹۵
دستگیری سارق و مالخران درصومعه‌سرا
فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری سارق و مالخران ساختمان‌های نیمه‌کاره با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " رضا کوهستانی " با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در شهرستان صومعه‌سرا، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها موفق به شناسایی یک متهم در این پرونده‌ها‌ شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در منزلش دستگیر و در بازرسی از منزل وی وسایل سرقتی از قبیل 2 درب آلومنیومی، 10 عدد شیر آلات و 300 متر سیم برق ساختمانی سرقتی کشف کردند.

سرهنگ کوهستانی در ادامه اظهار داشت: متهم در بررسی فنی پلیس به 8 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در شهرستان صومعه‌سرا و فروش وسایل سرقتی به 3 مالخر اعتراف کرد.

کوهستانی با اشاره به اینکه مالخران شناسایی و دستگیر شدند تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه مالخران یکدستگاه پنل کولر اسپلیت و یک عدد طبل سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا در پایان با بیان اینکه سارق 31 ساله به همراه 3 مالخران 32 ،34 و 66 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز