بهمنیار عازم مسابقات لیگ جهانی کاراته شد

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۸:۱۹
کد خبر: ۸۳۶۴۴۵
بهمنیار عازم مسابقات لیگ جهانی کاراته شد
سارا بهمنیار کاراته کار گیلانی عازم مسابقات لیگ جهانی در مراکش شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ مدیر اجرایی هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: تیم ملی کاراته بانوان ایران برای حضور در رقابت های لیگ جهانی روز گذشته عازم مراکش شد که سارا بهمنیار از گیلان نیز به همراه این تیم است.

سعید عزیزی افزود: این کاراته کار شایسته ملی پوش گیلانی به همراه پنج کاراته کار دیگر از سایر استان ها ترکیب تیم ملی کاراته بانوان ایران در بخش کومیته را در لیگ جهانی وان کاراته در مراکش تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: همچنین سیده ستاره موسوی نیز از استان گیلان به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال ایران در لیگ جهانی کاراته در مراکش حضور می یابد و هدایت تیم ملی بانوان را بر عهده دارد.

وی بیان کرد: سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان جهان به میزبانی رباط مراکش از روز جمعه 30 فروردین تا یکم اردیبهشت ماه با حضور زبده ترین کاراته کاران جهان برگزار می شود که تیم ملی کاراته ایران نیز در دو بخش مردان و بانوان در این مسابقات حضور می یابد.

مدیر اجرایی هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم که تیم ملی کاراته مردان و بانوان ایران در این دوره از مسابقات بدرخشند و همچنین سارا بهمنیار ملی پوش گیلانی نیز بتواند مقام شایسته ای را در این رقابت ها کسب کند.

سارا بهمنیار که ماه گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد، در وزن 50- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود ،وی سال گذشته نیز در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.

 

 

 

 

نظر شما