سه گیلانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان دعوت شدند

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۴:۴۴
کد خبر: ۸۳۷۲۹۳
سه گیلانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان دعوت شدند
دو کشتی گیر و یک مربی از استان گیلان به مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رئیس هیات کشتی استان گیلان اظهار داشت: از سوی فدراسیون کشتی ، 31 کشتی گیر به اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان دعوت شدند که از این تعداد، 2 کشتی گیر از این استان است.

نقی هدایتی افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون کشتی ، مهدی احدی زناب کشتی گیر شایسته گیلانی در وزن 45- کیلوگرم به همراه کشتی گیرانی از استان های قم و خوزستان در این وزن به اردوی تیم ملی دعوت شد.

وی ادامه داد: همچنین فربد سیرتی دیگر کشتی گیر شایسته گیلانی به همراه 2 کشتی گیر مازندرانی در وزن 55- کیلوگرم به مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور دعوت شد.

وی بیان کرد: علاوه بر حضور این دو کشتی گیر شایسته گیلانی ، مهرداد کاظمی نیز از این استان به عنوان مربی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور حضور خواهد یافت.

رئیس هیات کشتی استان گیلان خاطرنشان کرد: این دو کشتی گیر و مربی گیلانی به همراه تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران طی هفته گذشته در رقابت های بین المللی جام پیروزی ترکیه حضور یافته بودند که در نهایت ، مهدی احدی زناب موفق به کسب مدال برنز شده بود.

هدایتی در ادامه اظهار کرد: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان از روز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه در خانه کشتی مجموعه ورزشی تختی شهر ارومیه آغاز می شود که کشتی گیران حاضر به مدت 10 روز زیرنظر مربیان تمرین می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز