فرماندارشهرستان املش در همایش ستاد ساماندهی امورجوانان ؛

کرسی های آزاد اندیشی یکی از مهمترین مقدمات تقویت روحیه جوان گرایی است

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۹:۰۹
کد خبر: ۸۳۷۳۳۹
کرسی های آزاد اندیشی یکی از مهمترین مقدمات تقویت روحیه جوان گرایی است
کرسی های آزاد اندیشی یکی از مهمترین مقدمات تقویت روحیه جوان گرایی در شهرستان می باشد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ یونس محمودی فرماندار شهرستان املش در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به جوانان خلاق و پویای شهرستان املش خاطرنشان کرد:کرسی آزاد اندیشی یکی از مهمترین مقدمات تقویت روحیه جوان گرایی در شهرستان می باشد.

فرماندار املش در ادامه افزود : اگر ما شعار جوان گرایی و جوان پروری و اکسیرجوانی بدهیم و جوانان را بعنوان شاخص تلقی کنیم اما گوش شنوایی برای شنیدن آنها نداشته باشیم نه تنها جوان گرایی نیست بلکه خط ابطال را برخطوط اصلی متدهای جوانان خواهیم کشید.

وی با بیان اینکه انتظار داریم که جلسات ساماندهی امور جوانان هر ما یکبار تشکیل شود گفت : من افتخارم اینست که در حوزه توسعه NGO و نهادهای مردمی پیشقدم باشم و از جوانان خلاق ، معمار ، پژوهشگر ، اساتید ، دانشجویان و روحانیون در تشکیل کارگروه های متعدد استقبال می کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان؛ همچنین با اشاره به اینکه زمانی جامعه ما انسانی ، پویا ، فریادگر و مصلحانه است که چند صدایی باشد و جامعه تک صدایی محکوم به شکست است افزود : زمانی میتوانیم بگوییم که آرمانهای ملی ، دولتی و حوزه حاکمیتی و آرمانهای مختلف جوانان در جامعه محقق بشود که ما آنها را دریابیم و بصورت عملی مطالباتشان را پاسخ گوییم.

یونس محمودی ؛ آماری از اقدامات انجام گرفته در سال ۹۷ در حوزه ازدواج ، اشتغال و اسکان جوانان را به شرح زیر عنوان نمود : بانک ملی وام ازدواج به ۳۵۶ نفر از جوانان دختر و پسر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان ، بانک سپه ۱۱ فقره به مبلغ ۱۶۵ میلیون تومان ، بانک ملت ۸۱ فقره به مبلغ ۱ میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان ، بانک مسکن ۱۲ فقره با اعتبار۱ میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان ، بانک کشاورزی ۲۲ فقره به مبلغ ۳۶۰ میلیون تومان.

وی جمع کل تعداد و مبلغ وامهای ازدواج بانکهای مذکور را ۴۸۲نفر با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان عنوان کرد وخاطرنشان کرد : اداره تعاون شهرستان املش از سامانه کارا و کمیته امداد و بهزیستی ۱۱۷ نفر از جوانان کار آفرین موفق به دریافت وام به مبلغ ۲ میلیارد و ۷۵۰میلیون تومان شدند.

وی همچنین در حوزه فنی و حرفه ای اظهار داشت : در حوزه آموزشی و خدمات ۱۴۲نفر ، درحوزه صنعت ۲۴۹ نفر ، درحوزه فرهنگ و هنر و دریافت دانشنامه ۵۰ نفر ، بخش کشاورزی ۱۶۱ نفرو مجموعا ۶۰۲ نفر در این مشاغل موفق به دریافت گواهی های آموزشی شدند.

فرماندار املش درتجلیل و تکریم از مقام شامخ جوانان در حوزه های مختلف شهرستان املش ، از حمایت های همه جانبه سرکار خانم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،اسماعیلی معاون فرهنگی امور جوانان گیلان تقدیر و تشکر ویژه نمود و افزود:جوانان اکسیر تمام نمای جامعه ما هستند و وظیفه ما است که به اندیشه ها وتفکراتشان احترام بگذاریم و از جوانان در عرصه های مختلف کاری استفاده نماییم.

نظر شما
پرونده ویژه