مدیر هتل ارشیای کلاچای :

برغم همه مشکلات و تنگناهای مالی و اقتصادی روند حفظ کارگران در این مجموعه با ثبات بود

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۹:۱۱
کد خبر: ۸۴۰۷۲۲
برغم همه مشکلات و تنگناهای مالی و اقتصادی روند حفظ کارگران در این مجموعه با ثبات بود
ایوب شریفی مدیر هتل ارشیای کلاچای گفت: برغم همه مشکلات و تنگناهای مالی و اقتصادی روند حفظ کارگران در این مجموعه با ثبات بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ ایوب شریفی روز چهارشنبه به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و در آیین تجلیل از 14کارگر نمونه این هتل که با حضور بخشدار و جمعی از مسئولان شهرستان و بخش  در محل هتل ارشیای این بخش برگزار شد با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر این روز را فرصت گرانبهایی برای تجلیل و پاسداشت از مقام کارگر ذکر و گفت :برغم همه مشکلات و تنگناهای مالی و اقتصادی روند حفظ کارگران روند مطلوب و با ثباتی بوده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 50نیرو در این مجموعه فعالیت دارند اظهار کرد :خوشبختانه حفظ این نیروها همچنان در دستور کار ماست و بنای برای تعدیل نیرو نداریم اما این امر مستلزم آن است که حمایت های دولتی از بخش خصوصی بیشتر شود.

مدیر هتل ارشیای کلاچای در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال به نام رونق تولید از،سوی رهبر معظم انقلاب تحقق این شعار را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد :معتقدم تحقق این شعار به عمل زمانی محقق می شود که تلاش،  کوشش و انگیزه مضاعف را در تحقق این شعار افزایش دهیم و در این صورت است که رونق و شکوفایی تولید امکان پذیر است.

وی با اشاره به نقش آفرینی جامعه در حوزه حمایت از تولید ملی مهم ترین نگرانی موجود در جامعه را در حوزه اشتغال و بیکاری دانست و اضافه کرد: همه باید در این زمینه نگاه مسئولانه و متعهدانه داشته باشیم تا بتوانیم بر مشکلات کنونی فایق آییم.

شریفی با بیان اینکه امروز فشارهای آمریکا علیه کشور ما در حوزه اقتصادی است بر ضرورت راههای مقابله با این جنگ ظالمانه را خواستار شد و گفت :اگر با هم متحد باشیم می توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

وی رضایت و شادابی در چهره کارگران را امری مهم و ارزشمند ذکر و بیان کرد: این امر طبعا دو طرفه است و کارگران با سعی و اهتمام بیشتر بتوانند رضایت کارفرما را نیز محقق کنند.

بخشدار کلاچای هم در این مراسم با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر کارگران  را محور تولید و اقتصاد کشور  عنوان که امروز صنعت و تولید کشور به دستان پرتوان آنها می چرخد.

مهندس مهدی خلقی در بخش دیگری از سخنان خود هتل ارشیا را شناسنامه و هویت شهر کلاچای ذکر که توانسته با فعالیت اقتصادی سالم  و نیروهای موثر و کار آمد آبروی این شهر باشد.

وی پویایی و بالندگی در اقتصاد کشور را مرهون و مدیون مجاهدت های کارگران ذکر که نظام جمهوری اسلامی با تمام وجود به آنها افتخار می کند.

وی نیروی انسانی خلاق و کارآمد را در هر مجموعه امری مهم بر شمرد و اضافه کرد :به برکت این نیروهاست که شکوفایی و بالندگی را در جامعه شاهد هستیم و باید این مجموعه را تقویت کرد.

در پایان این مراسم بااهدای لوح تقدیر و هدایا از کارگران نمونه مجموعه هتل ارشیا تجلیل شد.

 

image_2019_5_1-11_57_27_600_ZeW

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز