بازی هنوز تمام نشده است

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۳:۳۴:۰۰
کد خبر: ۸۴۱۶۸۲
بازی هنوز تمام نشده است
بازی تیم فوتبال سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان با حاشیه های زیادی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ اگر چه دوئل سپیدرودی ها و نفتی های مسجد سلیمان با تساوی ناباورانه به پایان رسید، اما بازی مرگ و زندگی برای هیچکدام از این دو تیم هنوز تمام نشده است.

همتراز با پایتخت، بیشترین تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر را در اختیار دارد، بعد از مسجل شدن سقوط یکی از تیم هایش (استقلال خوزستان) به لیگ یک، حاضر نیست دیگر پا پس بکشد و اگر شده با شکستن سر مربی خودی، باید در لیگ برتر بمانند.

آن سوی سکه هم، تنها نماینده گیلان که بعد از دو دهه به روزهای اوجش بازگشته است، باید در غیاب ملوانان، از شانیت فوتبال گیلان دفاع کند، و همین خواستن ها فوتبال را جذاب کرده است.

 آنقدر که تیمی بدون سرمربی را با روحیه ای از دست رفته بعد از پنالتی از دست رفته، زیر فشار سنگین تماشاگران خودی و البته بطری های آب و سنگ؛ تا دقیقه 99 زنده نگه می دارد.

 زنده نگه می دارد تا هیجان هفته های آتی همچنان باقی بماند.

 سپیدرود هفته آتی را از نساجی پذیرایی می کند و جنوبی ها میهمان پیکان هستند، اگرچه رقبای این دو تیم نیازی مبرمی به جمع آوری امتیاز ندارند اما برای اعتبار فوتبال خود، دنبال کسب امتیاز هستند و می ماند هفته آخر که رشتی ها میهمان استقلال تهران هستند و نفتی ها میزبان ذوب آهن.

 و هیچ چیز در دنیای توپ گرد قابل پیش بینی نیست؛ همانطور که نفتی ها دقیقه 99 از شکست می گریزند امکان پیروزی رشتی ها برابر استقلالی که دنبال قهرمانی است، وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز