کشف ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۹:۰۷:۰۸
کد خبر: ۸۴۲۰۷۰
کشف ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف 20 کیلوگرم هروئین و 5 کیلوگرم شیشه در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " علی‌اصغر امیری " با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت چند قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند افزود: پس از تعقیب و مراقبت انجام شده توسط ماموران مبارزه با موادمخدر، 2 دستگاه خودرو دنا و پژو 405 متهمان حین ورود به شهر رشت شناسایی و متوقف شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو دنا متهمان20 کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین و 5 کیلوگرم شیشه کشف شد تصریح کرد: در این راستا متهمان 31، 32 و 38 ساله دستگیر و خودروهای آن‌ها نیز توقیف شد.

سرهنگ امیری اظهار داشت: با اقدامات به موقع ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در یک عملیات تعقیب و گریز دیگر، خریداران 28 و 29 ساله این محموله در رشت دستگیر و خودروی سانتافه آن‌ها توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد: پلیس با قاچاقچیان موادمخدر که باعث انحراف جوانان و سوق دادن آن‌ها به سوی اعتیاد می‌شوند به شدت برخورد می‌کند.

 

نظر شما