معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان:

فعالان حوزه نماز به اصل فروتنی و گفتمان سازی در اشاعه این فریضه الهی توجه کنند

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۸:۲۶:۱۰
کد خبر: ۸۴۸۶۸۱
فعالان حوزه نماز به اصل فروتنی و گفتمان سازی در اشاعه این فریضه الهی توجه کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان اجبار برای اقامه نماز را موجب دل زدگی برخی افراد از این فریضه مهم دانست و گفت: آنچه که امروز باید مورد توجه فعالان حوزه نماز قرار گیرد، اصل فروتنی و گفتمان سازی در خصوص نماز با تکیه بر اصل وحدت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ نشست آموزشی-توجیهی اعضای هیات ارزیابی و دبیران شورای اقامه نماز دستگاه های اجرایی در سالن الغدیر استانداری برگزار شد.

در این مراسم سیدمحمد احمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با اشاره به برکات ماه رمضان و نقش آن در خودسازی فردی و اجتماعی اظهار داشت: در فریضه نماز اسرار و رموز بسیاری نهفته است که علاوه بر سعادت دنیوی و اخروی ، از بروز ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری می کند.

وی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نماز اشاره و تصریح کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب نماز آنگاه که با خشوع و حضور گزارده شود ،جامعه را به صلاح و سداد در زبان و عمل میکشاند و اعتلاء می بخشد. 

احمدی خاطرنشان کرد:آنچه که امروز باید مورد توجه فعالان حوزه نماز قرار گیرد، اصل فروتنی و گفتمان سازی در خصوص نماز با تکیه بر اصل وحدت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان اجبار برای اقامه نماز را موجب دل زدگی برخی افراد از این فریضه مهم دانست و گفت: فرهنگ سازی در امر نماز عزم همگانی همراه با تقرب قلبی به این موضوع را می طلبد.

وی در پایان فعالان حوزه نماز در ادارات را سفیران فرهنگی خواند که می توانند با باور راستین به معرفی ابعاد انسان ساز نماز بپردازند.

 

نظر شما