برای حضور در تورنمنت روسیه ؛

دو گیلانی به عضویت تیم ملی فوتبال جوانان درآمدند

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۴:۴۷
کد خبر: ۸۵۰۶۸۶
دو گیلانی به عضویت تیم ملی فوتبال جوانان درآمدند
دو گیلانی برای حضور در تورنمنت فوتبال روسیه ؛ به عضویت تیم ملی فوتبال جوانان درآمدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان اظهار داشت: از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان ۲۰ بازیکن به عضویت این تیم درآمدند که خوشبختانه دو بازیکن از گیلان است.

علیرضا وهابی اظهار داشت: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون فوتبال، محمدرضا محرمی و مهرشاد یزدانی سنگده از استان گیلان به عضویت تیم ملی جوانان درآمدند تا به همراه این تیم در تورنمنت روسیه حضور یابند.

وی ادامه داد: این دو فوتبالیست شایسته گیلانی به همراه سایر ملی پوشان باید از روز سه شنبه هفته جاری هفتم خرداد ماه در اردوی آمادگی و پایانی تیم ملی فوتبال جوانان در تهران حضور یابند.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد: اردوی آمادگی و پایانی تیم ملی فوتبال جوانان ایران تا روز ۱۳ خرداد ماه زیر نظر کادر فنی این تیم در تهران ادامه خواهد یافت تا پس از اتمام این اردو، تیم ملی عازم رقابت های بین المللی روسیه شود که آن مسابقات با حضور ۱۲ تیم برگزار خواهد شد.

وهابی خاطرنشان کرد: خوشبختانه محمدرضا محرمی و مهرشاد یزدانی سنگده دو فوتبالیست گیلانی در اردوهای پیشین تیم ملی جوانان درخشیدند تا سرانجام به عضویت این تیم درآمدند.

وی اضافه کرد: امیدواریم این دو فوتبالیست گیلانی به همراه سایر ملی پوشان تیم جوانان ایران، در رقابت های بین المللی روسیه بدرخشند و سرانجام مقام شایسته ای را نیز کسب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز