حمایت همیشگی از ملت مظلوم فلسطین؛

کانونی‌ها، بهار قرآن را به بهار قدس پیوند‌‌می‌زنند

۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۰:۱۱:۲۹
کد خبر: ۸۵۲۴۷۸
کانونی‌ها، بهار قرآن را به بهار قدس پیوند‌‌می‌زنند
ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با‌عنوان «از بهار قرآن، تا بهار قدس» در مسیر راهپیمایی روزجهانی قدس مردم روزه‌دار شهر رشت برپا‌می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ در چهلمین سال نام‌گذاری روزجهانی قدس و با هدف تحقق آرمان‌های بلند معمارکبیر انقلاب (ره)، کارکنان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان هم‌گام با مردم روزه‌دار ایران اسلامی در را‌هپیمایی حمایت از انتفاضه  و آزادسازی ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین شرکت‌می‌کنند.

برهمین اساس، کارکنان ستادی، مربیان و اعضای این نهاد فرهنگی در رشت، با برپایی ایستگاه «از بهار قرآن تا بهار قدس»، پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها خواهند‌بود و در‌سایه فعالیت‌های خلاقانه و آموزش‌های غیرمستقیم، برتثبیت آرمان‌ فلسطین تاکید و خط بطلانی بر معامله قرن خواهند‌کشید.

معرفی کتاب و رخداد‌ها، امضای پیمان‌نامه با کودکان سرزمین‌های اشغالی، برپایی کارگاه نقاشی و ادبی با عنوان «دوست فلسطینی من» و ترسیم پرچم کشور فلسطین برگونه‌های کودکان و نوجوانان ایران اسلامی، از جمله فعالیت‌های مربیان در این ایستگاه خواهد‌بود.

 این درحالی است که مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر استان گیلان نیز حضوری پرشور دراین نمایش هم‌دلی خواهند‌داشت و ضمن شرکت در راهپیمایی روزجهانی قدس، برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری در مسیر راهپیمایان و شرکت در نماز جماعت آخرین جمعه ماه مبارک‌رمضان، حمایت همیشگی خود از ملت‌های ستمدیده عالم، به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین اعلام‌می‌کنند.

 

نظر شما