۲۸ واحد صنفی مختلف پلمپ شد

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۵:۲۰
کد خبر: ۸۵۵۷۴۵
۲۸ واحد صنفی مختلف پلمپ شد
فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از پلمپ 28 واحد صنفی مختلف بدلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات صنفی و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط به اماکن عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " عیسی روشن قلب " با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور ساماندهی و برخورد با واحدهای صنفی متخلف، بازدید از صنوف مختلف در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در همین راستا ماموران نظارت بر اماکن عمومی 80 واحد صنفی را به صورت محسوس و نا‌محسوس بازدید کردند افزود: که در اجرای این طرح 28 واحد صنفی مختلف به علت نداشتن پروانه کسب، عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط به اماکن عمومی پلمپ شدند.

سرهنگ روشن قلب با اشاره به اینکه پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحد‌های صنفی، درصدد کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی است گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جلوگیری از بروز تخلفات صنفی با جدیت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز