برخورد موتورسیکلت با گاردریل یک کشته و یک مجروح برجا گذاشت

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۶:۴۲:۱۷
کد خبر: ۸۵۶۵۵۲
برخورد موتورسیکلت با گاردریل یک کشته و یک مجروح برجا گذاشت
رئیس پلیس راه استان گیلان از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با گاردریل در محور " سیاهکل - بازکیاگوراب " و جان باختن یک تن و مجروح شدن یک نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " حسین محمدپور " با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور " سیاهکل - بازکیاگوراب " روی پل بتنی بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت هوندا غیرمجاز 1300 سی‌سی که از محور سیاهکل به بازکیاگوراب در حال تردد بود با گاردریل وسط جاده برخورد کرده است.

وی ادامه داد: در این حادثه ترک‌نشین موتورسیکلت که جوانی 23 ساله بود به علت شدت ضربه در صحنه تصادف فوت و راکب 26 ساله نیز مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

سرهنگ محمد‌پور گفت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را بی‌احتیاطی راکب موتورسیکلت هوندا به علت تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان بیان داشت: کلاه‌ایمنی یکی از لوازم مورد نیاز برای موتورسواری است، اما این روزها راکبان موتورسیکلت‌ به بهانه‌های مختلف از آن استفاده نمی‌کنند، امتناعی که در بسیاری از موارد به قیمت از دست دادن جان تمام می‌شود و هزینه‌های بسیاری را بر جامعه تحمیل می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز