معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن شهرستان‌های آستارا، ماسال و تالش

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۲:۴۱
کد خبر: ۸۵۹۲۵۶
معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن شهرستان‌های آستارا، ماسال و تالش
نفرات برتر مسابقات قرآن منطقه یک گیلان شامل شهرستان‌های آستارا، ماسال و تالش معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ محمد مهدی قربانیان، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: چهل و دومین دوره از مسابقات شهرستانی قرآنی کریم منطقه یک گیلان شامل متسابقین شهرستان‌های آستارا، ماسال و تالش در امام زادگان ابراهیم و قاسم آستارا برگزار شد.

وی افزود: در مسابقات قرآنی منطقه یک 45 متسابق خواهر و 25 متسابق برادر شرکت کردند.

قربانیان در خصوص نفرات برتر مسابقات قرانی برادران گفت: در رشته حفظ 5 جز یاور پور اصغری، در رشته حفظ 20 جز رضوان بشیری و در رشته حفظ کل محمد جواد کرمی از تالش اول شدند.

وی اعلام کرد: در رشته اذان سینا هنری از آستارا و حسن عباسی از رضوانشهر اول و دوم شدند و در رشته دعا خوانی بهرام آزموده از ماسال اول شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: در رشته ترتیل مرتضی فیضی پور از تالش، محمد سبلانی از آستارا و مهدی حکیمی راد از ماسال اول تا سوم شدند.

وی اذعان کرد: در رشته قرائت مهدی روشنی از ماسال، هادی غفار زاده از تالش و صادق شکاری از رشته‌های برتر را از آن خود کردند.

قربانیان درخصوص نفرات برتر بخش خواهران گفت: در رشته حفظ 5 جز فاطمه صمد نیا از ماسال، سمیه شهبازی از آستارا و اکرم برزگر از ماسال اول تا سوم شدند.

وی یادآور شد: در رشته حفظ 10 جز خواهران، سولماز مسلمی از آستارا، مهدیه مهدوی از آستارا و زهره نصیری از آستارا رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: در رشته دعاخوانی آمنه فتوحی از ماسال اول، کبری شکری از تالش دوم و سیده فاطمه مقدم از ماسال سوم شدند.

وی اظهار کرد: در رشته ترتیل خواهران نیز افساانه دنیایی از آستار ، مائده بشیری از تالش و سیده صغری جلالیان از ماسال در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

قربانیان اعلام کرد: زینب پیدا از آستارا، سمیه آصفی از تالش و فرزانه دنیایی از آستارا رتبه‌های اول تا سوم در رشته قرائت خواهران را به دست آوردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز