استاندار گیلان در بازدید از زیرساخت های مجتمع بندری انزلی تاکید کرد:

باید از تمام پتانسیل و ظرفیت کامل مجتمع بندری انزلی استفاده شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۷:۲۶:۵۲
کد خبر: ۸۵۹۷۸۰
باید از تمام پتانسیل و ظرفیت کامل مجتمع بندری انزلی استفاده شود
استاندار گیلان در بازدید از زیرساخت های مجتمع بندری انزلی تاکید کرد: باید از تمام پتانسیل و ظرفیت کامل مجتمع بندری انزلی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ عصر امروز استاندار گیلان در حاشیه ی بازدید از زیر ساخت های مجتمع بندری انزلی با اشاره به قدمت و توانایی های این بندر اظهار داشت: هویت شهرستان انزلی به مجتمع بندری انزلی گره خورده و بسیاری از فعالیت های شهرستان انزلی از بعد های تجاری و گردشگری پیوند تنگاتنگی با این بندر دارد.

مصطفی سالاری افزود: همکاران امور بندری در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از طریق شورای عالی مناطق آزاد برای الحاق پس کرانه ی بندر انزلی از لحاظ مقرراتی به محدوده ی منطقه آزاد انزلی با حفظ مدیریت خود پیگیری کردند تا بتوانند از معافیت ها، مقررات و تسهیلات قانون مناطق آزاد استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطرنشان کرد: مصوبه ی اولیه امروز انجام شده و انشاالله در دولت نیز تصویب نهایی شود تا از این حیث بتوانیم از پس کرانه ی حدود ۴۰ هکتاری بهره برداری بیشتری کنیم.

سالاری در مورد توسعه ی مجتمع بندری انزلی تصریح کرد: در زمینه ی توسعه ی بندر انزلی اتفاقات خوبی در حال شکل گیری است و پست های اسکله ای که اخیرا اضافه شده و تفکیک تخصصی که بین پست ها صورت گرفته است تا انشاالله این اتفاق ها هم بتواند به رونق بندر کمک کند .

استاندار گیلان با تاکید بر بحث بازاریایی گفت: باید بحث بازاریابی برای حمل محموله های بیشتر به بندر انزلی را با جدیت ادامه دهیم  و باید از تمام پتانسیل و ظرفیت کامل این بندر استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه بین استانهای ساحلی و دارای بندر رقابت وجود دارد، اذعان داشت: بخشی از این رقابت مربوط به فاصله و موقعیت بندر می شود که موقعیت مجتمع بندری انزلی از این حیث مطلوب است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به دیگر عوامل تاثیرگذار بر بهبود عملکرد بندر یادآور شد: با همکاری بخش ها و ارگان هایی که به کیفیت خدمات دهی در بندر، برخورد مناسب با تجار و همچنین موجب سرعت بخشیدن فعالیت ها می شوند شاهد رونق و ایجاد موقعیت های جدید شغلی در مجتمع بندری انزلی باشیم.

وی با بیان اینکه شهرستان  بندر انزلی با توجه به قدمتی که دارد و وضعیت  زیر ساخت هایی که از گذشته دارد نیازمند به مرمت و تقویت دارد، افزود : در بحث درمانی بیمارستانی که در شهر انزلی وجود دارد نه تنها این شهر بلکه بسیاری از شهرستانهای غرب استان را نیز خدمات رسانی می کند و طرح توسعه ی این بیمارستان 140 تخته است که با احتساب تخت های ویژه و خاص بدین میزان است و بدون احتساب آنها 120 تخت است و این پروژه بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر اعتباری که در سفر ریاست جمهوری مصوب شده و بتوانیم آن اعتبار را پرداخت کنیم در کوتاه مدت و میان مدت ان شاالله به بهره برداری خواهد رسید.

سالاری ادامه داد : اورژانس جدید این بیمارستان نیز در هفته ی دولت سالجاری ان شاالله به بهره برداری خواهد رسید و یک افزایش ظرفیت خواهد بود و وضعیت را به نسبت حال بهتر می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز