دست رد ماموران وظیفه شناس به رشوه

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۸:۵۷:۳۹
کد خبر: ۸۵۹۹۰۸
دست رد ماموران وظیفه شناس به رشوه
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از صحت عمل و رد رشوه 10میلیون ریالی ماموران وظیفه‌شناس پاسگاه انتظامی طولارود شهرستان تالش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " وهاب محسن‌نژاد "در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی طولارود شهرستان تالش در حال انجام وظیفه و تامین امنیت، حین گشت‌زنی در جاده ییلاقی مریان به یک دستگاه خودرو پژو پارس که در حال حرکت بوده مشکوک شده و با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو مورد نظر 13 هزار و 389 عدد داروی قاچاق کشف و خودرو به همراه متهم به مقر انتظامی انتقال داده شد.

وی اظهار داشت: متهم حین فرآیند تشکیل پرونده در یگان انتظامی برای رهایی از پیگرد قضائی و آزادی غیرقانونی مبلغ 10 میلیون ریال وجه نقد به ماموران انتظامی به عنوان رشوه پیشنهاد می‌دهد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه پیشنهاد رشوه با عزت نفس و صحت عمل ماموران انتظامی رد، مراتب صورتجلسه و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی 197 در میان بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز