رئیس فدراسیون پرورش اندام ؛

قدرت نخست جهان هستیم

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۹:۳۱:۴۳
کد خبر: ۸۵۹۹۳۱
قدرت نخست جهان هستیم
رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی گفت: ما هم اینک قدرت نخست این رشته در جهان و آسیا محسوب می شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ ناصر پورعلی فرد در رشت اظهار داشت: سال گذشته در مسابقات رسمی پرورش اندام در اسپانیا، تیم ملی ایران عنوان قهرمانی را کسب کرد و خوشبختانه قدرت اول این رشته در جهان هستیم.

وی ادامه داد: تیم ملی پرورش اندام و بدنسازی ایران سال گذشته با ۲۰ ورزشکار در مسابقات جهانی اسپانیا شرکت کرد و با کسب ۱۲ مدال طلا، ۱۲ بار پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوردند و ۱۲ بار نیز سرود ایران در سالن مسابقات در اسپانیا طنین انداز شد.
 
وی که برای حضور در مجمع عمومی سالیانه هیأت پرورش اندام گیلان به رشت سفر کرده است، بیان داشت: همچنین به مدت دو سال است که به عنوان فدراسیون برتر جهانی انتخاب می‌شویم و هدف ما این است که در آینده نیز از مقام‌ها و افتخاراتمان به خوبی دفاع کنیم.
 
وی به برنامه‌های مهم فدراسیون نیز اشاره و بیان کرد: ما طبق تقویم ورزشی سالیانه فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی، برنامه‌های خود را در چهار بخش مسابقات داخلی، مسابقات برون مرزی، امور فرهنگی و برنامه‌های آموزشی خلاصه کردیم که در هر چهار بخش فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌ایم.
 
رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی اضافه کرد: هفته آینده مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور را پیش رو داریم و همچنین دهه اول مرداد ماه سال جاری نیز، مسابقات پرورش اندام قهرمانی آسیا در چین برگزار خواهد شد که در صورت موافقت شورای برون مرزی، با قدرت و برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها حضور خواهیم یافت.
 
پورعلی فرد خاطرنشان کرد: البته به جز مسابقات آسیایی، تورنمنت‌های زیادی را پیش رو داریم که هدف ما این است با موافقت شورای برون مرزی، در مهمترین تورنمنت‌ها شرکت کنیم چون ورزشکاران زحمت خود را می کشند و باید در مسابقات حضور یافته تا نتایج زحمات خود را دریافت کنند.
 
وی در ادامه گفت: علاوه بر اینکه ما در بخش ورزشکاران نفرات بسیار زبده و ارزنده‌ای داریم، در بخش مربیان نیز خودکفا هستیم و درحال حاضر نه تنها از مربی خارجی استفاده نمی‌کنیم، بلکه حتی مربیان ما می‌توانند در کشورهای خارج از ایران نیز مشغول به کار شوند چون مربیان ما بهترین هستند.
 
رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی اظهار کرد: هدف ما این است که با برگزاری آموزش‌های لازم و همچنین برپایی کلاس‌های پشرفته، علم مربیان خود را بروز رسانی کنیم و مربیان ما بتوانند از یافته‌های روز این رشته بهره مند شوند و همچنین در بخش داوران نیز در حد نیاز کشور و استان‌ها داور تربیت کرده‌ایم و در این زمینه نیز کمبودی نداریم.
 
پورعلی فرد در خاتمه با اشاره به وضعیت پرورش اندام و بدنسازی گیلان بیان داشت: گیلان از دیرباز ورزشکاران، مربیان و داوران ارزنده‌ای داشته و دارد و همچنین از هیأت گیلان رضایت داریم چون مسئولان استان پیگیر حضور در مسابقات و برنامه‌های آموزشی هستند و آنان توانسته‌اند یک اتحاد استانی را در این رشته ایجاد کنند که از این نظر نیز از آنان رضایت داریم.
 
مجمع عمومی سالیانه هیأت بدنسازی و پرورش اندام گیلان روز سه شنبه با حضور ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون، مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان، مسئولان و اعضای مجمع عمومی هیأت پرورش اندام و بدنسازی این استان در رشت برگزار شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز