مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان؛

منش پهلوانی جدا از ورزش قهرمانی ماندگار خواهد شد / اختصاص بودجه برای ورزش باستانی و احداث زورخانه

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۴:۱۴:۴۷
کد خبر: ۸۶۳۱۳۳
منش پهلوانی جدا از ورزش قهرمانی ماندگار خواهد شد / اختصاص بودجه برای ورزش باستانی و احداث زورخانه
مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان و جمعی از روسای هیات های ورزشی ، کارکنان اداره کل ورزش و جوانان گیلان و ورزشکاران به مناسبت هفته پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و همچنین هفته ی ترویج فرهنگ پهلوانی با آیت الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در گیلان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی در این دیدار ضمن اشاره به فرا رسیدن هفته ی پیشگیری از اعتیاد و همچنین ترویج فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای گفت : تلاش ما این است که در کنار آموزش مربیان و ورزشکاران فرهنگ و منش پهلوانی را نهادینه کنیم.

وی افزود : آن چیزی که جدا از ورزش قهرمانی ،ماندگار و مانا خواهد بود منش پهلوانی است.

وی با بیان اینکه رهنمودهای نماینده ولی فقیه در گیلان می تواند در اعتلای ورزش گیلان موثر باشد ، گفت : جمع حاضر که متشکل از نخبگان ورزشی ، جوانان ورزشکار گیلانی و نخبگان حوزه های مختلف ورزشی و فرهنگی است به خدمت جنابعالی رسیدیم تا از رهنمودهای شما در جهت تعالی ورزش استان بهره بگیریم.

بخشی با اشاره به وجود ورزشکاران و قهرمانان گیلان موفق در عرصه بین المللی عنوان کرد : امید ما این است که ورزشکاران گیلانی در المپیک 2020 بتوانند مدال آور باشند و پرچم کشورمان را در عرصه ی بین المللی به اهتزاز در آورند.

وی اضافه کرد : آرمین هادی پور ، سارا بهمنیار ، ملایی ، رهبری و ... از ورزشکارانی هستند که شانس ما در رقابت های بین المللی محسوب می شوند و " رهبری " و " خوش سیرت "  ورزشکارانی هستند که در دیدار مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی از بازی انصراف دادند و بر روی اعتقادات خود ایستادند و عزت و آبروی ایران را در ورزش محفوظ نگه داشتند.

بخشی ادامه داد : امیدواریم با تمامی مشکلاتی که داریم و جنگ های نرم و سایبری که دشمنان به کشور تحمیل می کنند در میادین جهانی سربلند شویم و ورزشکاران ما افتخار آفرین شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد : در حوزه ی ورزشی حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر فعالیت های خوبی در اداره کل انجام شده است .همچنین با لطف و عنایت دکتر نوبخت ، بودجه ی ویژه ای برای ایجاد زورخانه و همچنین ورزش کشتی  تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد : عملیات اجرایی دو مجموعه ی متخص ورزش باستانی در شهرهای لنگرود و فومن به زودی آغاز می شود و سه سالن مختص ورزش زورخانه ای و باستانی نیز به مجموعه ی استان اضافه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز