برای دومین سال پیاپی؛

کانون با «پویش فصل گرم کتاب» به بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها می‌رود

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۹:۱۶:۰۴
کد خبر: ۸۶۴۹۸۸
کانون با «پویش فصل گرم کتاب» به بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها می‌رود
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: پویش«فصل‌گرمِ کتاب» از نیمه دوم تیرماه 1398 در پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان گیلان اجرا‌می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از  گیلان؛ اسفندیار ضیائی هم‌چنین اهداف اجرای این پویش فرآیند‌‌محور را، شکل‌گیری و درعین‌حال بروز رفتار‌های اجتماعی و فرهنگی مناسب در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه، مهارت‌آموزی در سایه اشتراک‌گذاری تجربه‌های مهارتی و رفتاری دانست و حضور هم زمان مخاطبان کودک، نوجوان و خانواده‌‌ها در فعالیت‌ها را از شاخصه‌های این پویش خواند.

مدیر کل کانون استان گیلان در ادامه، غنی‌سازی اوقات فراغت فصل تابستان آینده‌سازان ایران اسلامی، معرفی خدمات کانون به مخاطبان و ایجاد فضایی متفاوت درحوزه مطالعه کتاب برای کودک و نوجوان را از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد و افزود: انتخاب شعار«آینده‌را باید ساخت» برای این فعالیت فرآیند محور، گویای نگاه ویژه کانون به تربیت نسلی توان‌مند و آینده‌ساز است.

ضیائی درادامه، گستره‌ی برپایی ایستگاه‌های «پویش فصل‌گرم کتاب» را تمامی شهرستان‌های استان خواند و اظهار‌کرد: در شهر رشت نیز تماشاخانه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری به عنوان پایگاه ثابت روز‌های دوشنبه و 5 بوستان این شهر نیز به عنوان پایگاه‌های متغیر روز‌های پنج شنبه، از ساعت 17 تا 21 پذیرای مخاطبان خواهند‌بود.

او هم‌چنین از فعالیت‌های کتاب‌محور کانون در این ایستگاه‌ها سخن‌گفت و برپایی کارگاه‌های«کتاب و بازی»، «کتاب و تئاتر» و«کتاب و کاردستی»، «کتاب و سفال» و «کتاب و کودکان با نیاز‌های ویژه» را ازجمله برنامه‌های مربیان عنوان‌کرد.

قدردانی از همراهی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان در فراهم‌سازی بستر‌های مناسب برای پیش‌برد این حرکت فرهنگی، دیگربخش سخنان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بود وی در پایان از کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها برای حضور در ایستگاه‌های «پویش فصل گرم کتاب» دعوت‌کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز