موتورسیکلت سوار ۱۵ ساله قربانی بی‌احتیاطی خود شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۵:۵۳
کد خبر: ۸۶۴۹۹۷
موتورسیکلت سوار ۱۵ ساله قربانی بی‌احتیاطی خود شد
رئیس پلیس راهور استان گفت: برخورد موتورسیکلت با خودروی تیبا در شهرستان لاهیجان یک کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  سرهنگ " محمدرضا محمدی " در تشریح این خبر بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت و خودروی سواری تیبا در خیابان خزر شهرستان لاهیجان، بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهنمایی و رانندگی لاهیجان به همراه تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این حادثه راننده موتورسیکلت که نوجوانی 15 ساله بود به همراه ترک نشینی 18 ساله‌اش به علت عدم رعایت حق تقدم عبور با خودروی تیبا به رانندگی مردی 62 ساله برخورد و به علت شدت جراحات وارده راهی بیمارستان شدند.

وی افزود : در این حادثه متاسفانه راننده موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات وارده و مرگ مغزی در بیمارستان فوت کرد و ترک نشنین موتورسیکلت نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان تحت درمان است.

سرهنگ محمدی خطاب به خانواده‌هایی که موتورسیکلت، این وسیله خطرناک و نا امن را در اختیار فرزندان خود قرار می‌دهند اظهار داشت: اولین اصل رانندگی با موتورسیکلت استفاده از کلاه ایمنی است و در این حادثه نیز عدم استفاده از کلاه ایمنی جان این نوجوان را گرفت.

رئیس پلیس راهور استان گیلان از خانواده‌ها خواست، نظارت ویژه‌ای بر نحوه رانندگی فرزندان خود داشته باشند و تا از رعایت مقررات از سوی آنان اطمینان حاصل نکردند این وسیله نقلیه خطرناک را در اختیار آنان قرار ندهند تا شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز